به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۰ - ۱۹:۳۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۲۲ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب : ۴۸۶۰۹۴

ماجراجویی‌های تازه در «شگفت‌انگیزان۳»

ماجراجویی‌های تازه در «شگفت‌انگیزان۳»
گروه فرهنگی: شرکت کامپیوتری پیکسار با همکاری کمپانی والت دیزنی در تدارک تولید قسمت سوم «خانواده اینکردیبل‌ها/ شگفت‌انگیزان» است.به گزارش صبا، برای کارگردانی قسمت تازه این کمدی اکشن خانوادگی براد بیرد انتخاب شده است.
 
کار نگارش فیلمنامه قسمت تازه این بلاک باستر کارتونی را خود بیرد با همکاری پت داکتر (از مدیران اصلی پیکسار) انجام داده است.بیرد در سال‌های ۲۰۰۱۸ و ۲۰۰۴ دو قسمت اول و دوم این فیلم محبوب خانوادگی را نیز کارگردانی کرده بود.

فعلا اطلاعات زیادی درباره سومین قسمت خانواده اینکردیبل ها در دست نیست و مدیران پیکسار توضیح بیشتری درباره چندوچون داستان و ماجراجویی‌های آن نداده‌اند.منابع نزدیک به پیکسار می‌گویند موفقیت عظیم «درون بیرون ۲» در جدول گیشه جهانی، دلیل اصلی شتاب پیکساری‌ها در تولید قسمت دیگری از خانواده اینکردیبل‌ها بوده است.

داستان این فرانچایز پرفروش درباره یک خانواده ابرقهرمان با نام اینکردیبل است که تلاش دارند با مخفی نگه داشتن قدرت‌های عظیم خود، یک زندگی عادی داشته باشند.اما حضور ضدقهرمان هایی که جان و مال مردم عادی را در معرض خطر قرار می‌دهند، باعث می‌شود تا جمع خانواده راه مقابله با آنها را در پیش گرفته و وارد ماجراجویی‌های کمدی و اکشن بشوند.

قسمت اول فیلم توانست در سطح جهانی به فروشی ۶۳۰ میلیون دلاری دست پیدا کند و راه را برای موفقیت جهانی یک میلیارد دلاری قسمت دوم فراهم کند.با آنکه قسمت دوم حدود ۱۴ سال بعد از قسمت اول اکران شد، اما داستان آن بلافاصله بعد از پایان داستان قسمت اول رخ می‌دهد.

حالا معلوم نیست با توجه به فاصله زمانی شش ساله تولید دو قسمت دوم و سوم، داستان قسمت تازه در چه محدوده زمانی اتفاق می‌افتد.کریگ تی نلسون و هالی هانتر برای سومین بار صدای خود را به دو کاراکتر پدر و مادر خانواده اینکردیبل‌ها قرض می‌دهند. ساموئل ال جکسن هم بجای کاراکتر سوپر کول فروزن حرف می‌زند.در حال حاضر مشخص نیست «خانواده اینکردیبل‌ها ۳» برای چه زمانی آماده نمایش عمومی می‌شود.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها