به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۰ - ۲۰:۲۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۲۲ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب : ۴۸۶۱۵۵

دقیقی: توافق رسمی با شمس‌آذر ندارم

دقیقی: توافق رسمی با شمس‌آذر ندارم
گروه ورزشی: سعید دقیقی می‌گوید تا کنون هیچ توافق رسمی با مسئولان باشگاه شمس‌آذر نداشته و قراردادی بین طرفین به امضا نرسیده است.به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش خبرهایی مبنی بر رسمی شدن قرارداد سعید دقیقی با باشگاه شمس‌آذر قزوین به گوش رسید اما دقیقی این موضوع را تایید نمی‌کند.

این مربی جوان به خبرنگار ورزش سه گفت: قزوین شهر من و شمس‌آذر تیم محبوب من است که با تلاش، سختی و حمایت مردم توانستیم کار بزرگی انجام دهیم‌ تا این تیم را به لیگ برتر برسانیم. ما در کنار صعود به لیگ برتر، در فصل گذشته نتایج خوبی هم گرفتیم تا نام قزوین را در فوتبال ایران پرآوازه کنیم. همه این اتفاقات، به‌خاطر حمایت همه ما از یکدیگر بود.

وی افزود: حالا هم برای کمک به شمس‌آذر، با توجه به شرایط بحرانی این باشگاه و به امید رفع موانع در تمرینات حضور پیدا کردم و حتی روی تمرین بازیکنان، نظارت داشتم. صحبت کردیم و مذاکراتی جدی با مدیران محترم و تصمیم‌گیرنده باشگاه داشتیم اما هنوز به توافق قطعی با وجود بعضی مباحث حساس و تاثیرگذار نرسیدیم. من همیشه در کنار تیم شهرم می‌مانم ولی الان مشغول صحبت در مورد یک فرآیند حرفه‌ای هستیم و به همین علت، باید به دور از احساسات حرف بزنیم. حقیقت این است که تاکنون هیچ توافق رسمی با مسئولان باشگاه نداشتم و قراردادی به امضاء نرسیده است.

دقیقی در پایان گفت: شرایط شمس‌آذر را درک می‌کنم و می‌دانم زمان زیادی تا شروع مسابقات باقی نمانده ولی باید در وضعیتی به تیم اضافه شوم که شرایط برای کمک به طرفین مهیا باشد و زمینه پیشرفت و حل مشکلات تیم را ببینیم. به همین خاطر، مذاکرات بدون اینکه تا به حال به توافقی قطعی رسیده باشیم، ادامه یافته است.
برچسب ها: سعید دقیقی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها