به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۰ - ۲۲:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۲۳ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۴۸۶۳۳۹

روزبه چشمی، فشار لیگ را احساس می‌کند

روزبه چشمی، فشار لیگ را احساس می‌کند
گروه ورزشی: کاپیتان دوم استقلال به‌طور جدی تمرینات پیش فصل را انجام می‌دهد تا آماده ورود به بازی‌ها شود.به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی که یکی از مهره‌های مورد اعتماد جواد نکونام بوده و در فصل اخیر هم عملکرد تاثیرگذاری در خط دفاعی و میانی استقلال به نمایش گذاشت، تصمیم به ادامه حضورش در جمع آبی‌ها گرفت و اکنون در تمرینات پیش فصل با جدیت کارش را دنبال می‌کند تا آماده مسابقات رسمی شود.

مهره با تجربه استقلال که گفته می‌شود برخلاف فصل گذشته دیگر در خط دفاعی بازی نمی‌کند و به‌عنوان هافبک دفاعی در ترکیب قرار خواهد گرفت، در آخرین مسابقه تدارکاتی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان ارسال رامین رضاییان را با ضربه سر تماشایی تبدیل به گل کرد تا آمادگی بالای خود را نشان بدهد.

چشمی که حالا با ورود بازیکنان موقعیت‌ساز و ارسال کننده‌های قدرتمند مثل میلاد زکی‌پور و رامین رضاییان، شانس گلزنی بیشتری هم روی سانتر از ضربات آزاد دارد، آخرین تمرینات بدنسازی پیش فصل را زیر نظر نکونام انجام می‌دهد.

روزبه که هشتمین سال حضورش در استقلال را آغاز می‌کند، در فصل اخیر 28 بار در ترکیب آبی‌ها قرار گرفت و دو گل حساس به ثمر رساند که سعی دارد امسال عملکرد بهتری از همیشه ارائه دهد و در پایان فصل جام را بالای سر ببرد.
برچسب ها: روزبه چشمی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها