به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۲ - ۱۱:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۳۰ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۴۸۷۴۲۶

سیمئونه: راضی نیستم،دو گل مضحک به‌ما زدند

سیمئونه: راضی نیستم،دو گل مضحک به‌ما زدند
گروه ورزشی: دیگو سیمئونه از تساوی تیمش برابر ویارئال راضی نبود و عملکرد دفاعی تیمش روی دو گل دریافتی را زیر سوال برد.به گزارش "ورزش سه"، اولین بازی اتلتیکو در لالیگا با تساوی در زمین ویارئال همراه بود. در دیداری که خولین آلوارز تنها 12 دقیقه فرصت حضور در میدان را پیدا کرد. اتلتیکو دو بار از میزبانش عقب افتاد ولی موفق به جبران شد. مشکلات دفاعی اتلتیکو در این بازی مثل فصل قبل مشهود بود و سیمئونه به همین قضیه نیز اشاره کرد.

مربی اتلتیکو بعد از توقف تیمش گفت: «این یک مسابقه دشوار در یک زمین پیچیده در برابر حریفی با ایده‌های تاکتیکی درست بود. بازی خوبی انجام دادیم. ما موقعیت‌های خوبی هم داشتیم ولی باید بهتر شویم، به‌خصوص در دفاع چون با اندک حملات حریف دو بار دروازه ما باز شد.»سیمئونه ادامه داد: «واکنش ما به گل اول خیلی خوب بود، و روی گل دوم می‌توانستیم واکنش بهتری داشته باشیم. در مجموع از واکنش به گل‌های خورده راضی هستم ولی دو گل مضحک خوردیم که می‌شد مانعشان شد. ما از این بازی برد می‌خواستیم که در این زمینه موفق نبودیم.»

خریدهای جدید: «باشگاه بازیکنانی را خریده که خواسته بودم. لونورمان خوب، آماده و قوی بود و به ما در فاز دفاعی امنیت می‌دهد. ما سورلوث را نزدیک دروازه داشتیم و سانترهای خوبی برای ارسال شد و گلزنی هم کرد. خولین به آرامی در حال اضافه شدن و تطبیق با تیم است ولی کار ما در انتقالات تمام نشده است.

سیمئونه در مورد تعویض سورلوث در نیمه دوم گفت: «سورلوث چندان در بازی مشارکت نداشت و ما به کسی نیاز داشتیم که بازی را بهتر درک کند.»خریدهای بعدی: «ما به جذب بازیکنی دیگر نزدیک هستیم (گلگر) و امیدوارم بتوانیم او را برای تقویت و ایجاد تعادل در تیم بیاوریم.»جدایی فلیکس: «تصمیم به خط زدن او از فهرست نهایی به‌خاطر انتقالش بود. باشگاه خبرهای بعدی در مورد او را اطلاع‌رسانی خواهد کرد.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها