به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۳ - ۲۱:۲۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۰۶ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۴۸۸۳۹۹

مستند «بکام» کمک کرد بتوانم خودم را ببخشم

مستند «بکام» کمک کرد بتوانم خودم را ببخشم
گروه فرهنگی: دیوید بکام چهارشنبه هفته پیش در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» گفت که «بکام» کمک کرده خودش را ببخشد.به گزارش صبا، مستند «بکام» (Beckham) که سال گذشته در نتفلیکس پربیننده شد زندگی دیوید بکام را دگرگون کرده است. این ستاره بازنشسته فوتبال چهارشنبه هفته پیش در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» گفت که «بکام» کمک کرده خودش را ببخشد.
 
او می‌گوید: نمی‌گویم ساختن این مستند باعث شد فراموش کنم چون هنوز غم آن لحظات را حس می‌کنم. اما به من امکان داد خودم را ببخشم و بخشی از آن احساس گناه را رها کنم. پس از پخش سریال، مادرم من را کناری کشید و قوت قلب داد: «دیگر نیازی نیست حس بدی داشته باشی.» آن حرف‌ها تا امروز من را احساساتی می‌کنند.

مستند چهار اپیزودی «بکام» از نبرد ستاره بریتانیایی با افسردگی، انتقال به تیم رئال مادرید و ازدواجش با ویکتوریا بکام یکی از اعضای گروه «اسپایس گرل» را روایت کرد.بکام پیش‌تر گفته بود در زمانه‌ای رشد کرده است که مردم درباره مشکلات روانی خود حرفی نمی‌زدند: باید اعتراف کنم که کاملا آماده عمق تعهد و انرژی عاطفی لازم برای این فرایند را نداشتم.

در مواقعی چالش‌برانگیز شد. بیش از ۵۰ ساعت با فیشر [استیونز] گذراندم و هر بار که در دفترم می‌دیدم که با او جلسه دارم، باید سعی می‌کردم راهی برای خروج از آن پیدا می‌کردم! پس از هر مصاحبه باید مدتی تنها می‌ماندم تا فشارش کاسته شود. تأمل روی فراز و نشیب زندگی و شغلم – در مواقعی – از نظر ذهنی و عاطفی تخلیه‌کننده بود.

بکام با این مستند نامزد پنج جایزه امی از جمله بهترین سریال مستند است. نتفلیکس ۲۱ اوت اعلام کرد که مستند دیگری با تمرکز بر زندگی ویکتوریا بکام در دست ساخت دارد. پیش‌تر گزارش شده بود که بازیکن سابق منچستر یونایتد با این مستند به درآمد ۲۰ میلیون دلاری رسیده است.
برچسب ها: دیوید بکام
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها