به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۳ - ۲۲:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۰۶ ساعت ۱۷:۲۸
کد مطلب : ۴۸۸۵۰۱

تصادف مرگبار ۲ اتوبوس در محور کرمانشاه-حمیل

تصادف مرگبار ۲ اتوبوس در محور کرمانشاه-حمیل
گروه حوادث:مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه از برخورد دو دستگاه اتوبوس در محور حمیل به کرمانشاه، حوالی روستای منصوری خبر داد.به گزارش ایسنا،محمدباقر محمدی  گفت: نیروهای امدادی اسلام آباد غرب در محل حادثه مستقر هستند.
 
وی افزود: بالگرد جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه هم فوراً به همراه تیم واکنش سریع به محل اعزام شده است.افشین یگانه مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه نیز در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، در خصوص این حادثه گفت: این حادثه حوالی ظهر امروز(ششم شهریور) براثر برخورد دو دستگاه اتوبوس و یک دستگاه خودوری سواری رانا در محور حمیل به کرمانشاه رخ داده است.

وی با بیان اینکه این خودروها حامل زائرین عتبات عالیات بودند، گفت: یکی از اتوبوس‌ها حامل زائرینی بوده که از مرز مهران وارد کشورمان شده و اتوبوس دیگر هم زائرینی بوده‌اند که قصد عزیمت به کربلای معلا از طریق مرز مهران را داشتند. خودروی رانا هم حامل زائرین عتبات بوده است.
یگانه گفت: متاسفانه در این حادثه شش تن جان خود را از دست داده و بیش از 30 نفر هم زخمی شده‌اند.

به گفته یگانه، فوتی‌های این حادثه پنج سرنشین خودروی رانا و یکی از سرنشینان یک دستگاه از اتوبوس‌ها بوده است.وی گفت: مجروحین این حادثه از طریق دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های اورژانس و هلال‌احمر به بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب منتقل شدند.
یگانه گفت: طبق اعلام پلیس، علت حادثه انحراف به چپ یکی از اتوبوس‌ها بوده است.
برچسب ها: تصادف رانندگی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها