به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۵ - ۱۶:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۱۳ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب : ۴۸۹۳۶۱

بنتو: بازی با ایران، تنها آغاز کار ما است

بنتو: بازی با ایران، تنها آغاز کار ما است
گروه ورزشی: سرمربی پرتغالی تیم ملی امارات می گوید که بازی مقابل قطر چالش‌برانگیز خواهد بود، زیرا قطر قهرمان دو دوره اخیر جام ملت‌های آسیا است.به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال امارات اولین جلسه تمرینی خود را در زمین دانشگاه نیویورک در جزیره سعدیات ابوظبی برگزار کرد. این تمرین در چارچوب آماده‌سازی برای رویارویی با تیم ملی قطر در روز پنج‌شنبه و سپس تیم ملی ایران در 10 ماه جاری، از دور سوم مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 انجام شد.

در اولین جلسه تمرینی تیم ملی امارات که تحت هدایت سرمربی پرتغالی، پائولو بنتو، برگزار شد، تمامی بازیکنان حضور داشتند. البته بازیکنان سلطان عادل به دلیل عدم آمادگی و محمد جمعه به علت پیوستن به خدمت سربازی از ترکیب تیم کنار گذاشته شدند.کاروان تیم ملی امارات صبح چهارشنبه به مقصد دوحه، پایتخت قطر، سفر خواهد کرد تا برای مسابقه‌ای که در ورزشگاه احمد بن علی برگزار می‌شود آماده شود. تیم پس از رسیدن به دوحه، دو جلسه تمرینی دیگر نیز خواهد داشت.

پائولو بنتو در صحبت‌هایی پس از تمرینات روز دوشنبه تأکید کرد که تیم ملی امارات باید به صورت منظم و باکیفیت بازی کند تا در اولین مسابقه از مرحله سوم مقدماتی به پیروزی برسد. وی اضافه کرد که بازی مقابل قطر چالش‌برانگیز خواهد بود، زیرا قطر قهرمان دو دوره اخیر جام ملت‌های آسیا است. با این حال، بنتو معتقد است که این مسابقات طولانی است و دیدار با قطر و ایران تنها آغاز کار است.

وی همچنین افزود: «سازماندهی خوب و انضباط سلاح ما در مقابل تمامی رقبا خواهد بود و این روند از دیدار با تیم ملی قطر در روز پنج‌شنبه آغاز می‌شود.»در مورد هماهنگی بازیکنان جدیدی که به تازگی به تیم ملی پیوسته‌اند، بنتو اظهار داشت: «همه بازیکنان به تدریج با گروه هماهنگ می‌شوند و این هدف ما برای آماده‌سازی مرحله بعدی است.»
برچسب ها: تیم ملی امارات
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها