به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۵ - ۱۶:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۱۳ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب : ۴۸۹۳۶۸

زنگ خطر برای سیتی به صدا در آمد

زنگ خطر برای سیتی به صدا در آمد
گروه ورزشی: ساوینیو فصل جدید را در منچسترسیتی آغاز کرده اما این ستاره برزیلی از مصدومیت‌هایی رنج می‌برد که شرایط او در قهرمان لیگ برتر را سخت خواهد کرد.به گزارش "ورزش سه"، در مجموع شروع ساوینیو در منچسترسیتی آنطور که خودش و گواردیولا می‌خواست خوب نبوده است. این وینگر برزیلی که در بازی‌های آغازین فصل جاری مشکلات جسمانی داشته و باعث شده دقایقی را از دست بدهد، سرمربی کاتالان را مجبور کرده تا برای او یک برنامه تمرینی ویژه در نظر بگیرد و فعلا باید منتظر رسیدن او به فرم 100 درصدی ماند.

دعوت نشدن او برای بازی با وستهم در هفته سوم لیگ برتر، زنگ خطری را درباره مشکلات این ملی پوش برزیلی به صدا درآورده است. پس از 27 دقیقه بازی در سوپرجام برابر یونایتد و سپس بازی در دو هفته ابتدایی لیگ برتر که مقابل چلسی به دلیل مصدومیت تعویض شد، او در بازی اخیر مقابل چکش‌ها غایب بود. به این ترتیب هواداران سیتی از دیدن یکی از تکنیکی‌ترین‌های حال حاضر دنیا و لذت تماشای بازی خرید جدید تیمشان محروم شدند.

چیزی که برای رقبا خوشحال کننده و برای هم تیمی‌هایش یک خبر بد است. پپ نیز مجبور است برای رسیدن ساوینیو به فرم ایده‌آل و استفاده حداکثری از او صبر کند. مربی سیتی در نشست خبری اخیر، وضعیت ساوینیو را روشن کرد و گفت که او 10 روز از میادین دور خواهد بود و گفت که ما امیدواریم که بتواند به موقع بهبود یابد.

همچنین ساوینیو که در ابتدا به تیم ملی برزیل فراخوانده شده بود، به‌خاطر همین مصدومیت خط خورد و لوکاس مورا جایگزین او شد. برزیل در مقدماتی جام جهانی بیش از همیشه به ستاره سابق خیرونا نیاز داشت.

در منچسترسیتی امیدوارند ساوینیو به زودی برگردد اما سابقه بد مصدومیت‌های این بازیکن باعث بروز نگرانی‌هایی شده است. ساوینیو هنوز 100 درصدی نشده اما برخی خیلی زود این سوال را مطرح کرده‌اند که آیا در سیتی با این همه رقابت شدید در هر پست، مصدومیت‌ها به وینگر برزیلی اجازه درخشش خواهند داد؟ باید صبر کنیم.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها