به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۵ - ۲۰:۴۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۱۴ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب : ۴۸۹۴۹۴

اولمو زوج محبوبش در بارسلونا را انتخاب کرد

اولمو زوج محبوبش در بارسلونا را انتخاب کرد
گروه ورزشی: دنی اولمو می‌گوید از ابتدای حضورش در بارسلونا رابطه بسیار خوبی با رافینیا پیدا کرده است.به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال تلاش زیادی برای خرید بازیکنان بزرگ مد نظرش کرد، اما در نهایت تنها موفق شد دنی اولمو را پس از مذاکرات طولانی و دشوار از لایپزیش به خدمت بگیرد.

این بازیکن در چند هفته ابتدایی به دلیل مشکلاتی که در ثبت قراردادش به واسطه شرایط مالی نه چندان خوب باشگاه بارسلونا به وجود آمده بود نتوانست در ترکیب این تیم به میدان برود اما به محض حضور در زمین استعداد و ارزش‌هایش را نشان داد و موفق به گلزنی شد.این ستاره اسپانیایی حالا به یکی از بازیکنان محبوب در بین هواداران و در رختکن بارسا تبدیل شده و به نظر می رسد که رابطه بسیار خوبی را هم با رافینیا در درون و بیرون از زمین شکل داده است.
 
اولمو در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره بازیکن محبوبش در بارسا اظهار داشت: "من و رافینیا از همان اول با یکدیگر ارتباط گرفتیم. او بازیکنی بسیار کامل و انسان فوق‌العاده است که در رختکن به بازیکنان جوان و خود من وقتی به این تیم پیوستم کمک می‌کند. او بازیکنی است که من شخصا بسیار دوستش دارم و با تمام وجود برای کمک به تیم تلاش می‌کند."
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها