به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۵ - ۲۰:۴۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۱۵ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب : ۴۸۹۵۸۸

بهترین کافه برای تولد در تهران

گروه کسب و کار: کافه برای تولد در تهران و سورپرایز که بهترین محیط برای گرفتن تولد دوستان و خانواده است و یک فضای متفاوت را تجربه خواهید کرد برای رزرو کافه در تهران باید با مسئول پذیرش مجموعه ها تماس گرفته و روز تولد خود را مشخص کنید.
بهترین کافه برای تولد در تهران
کافه برای تولد در تهران هنوز داری داخل خونه تولد میگیری دوس داری داخل کافه تولدت تو تهران گرفته بشه اگه اومدی دنبال این کار پس با بهار نیز همراه شو که حسابی میخواد کافه های خفن خاص با بهترین قیمت برای تولد در تهران و در مناطق شمال تهران غرب، تهران شرق تهران، و جنوب تهران را برای تولد به شما معرفی کنه. همچنین شما برای تولد می توانید از "سایت دی جی تولد" که مرجع معرفی دی جی تولد در تهران و کرج است به عنوان دیجی در مراسم تولد خود استفاده کنید.

لیست بهترین کافه ها برای تولد در تهران
لیست بهترین "کافه ها برای تولد در تهران" باید فضا و طراحی شیک با محیط وسایل تولد باشد تا حسابی جذاب باشه شما برای اجاره مکانی برای تولد باید از قبل تماس بگیرید و رزرو کنید.
1.    کافه تولد صورتی نازی آباد (پیونی)
2.    کافه رستوران تولد کلاتو پاسداران
3.    کافه تولد بهشت سعادت آباد
4.    کافه تولد سیرو سهروردی
5.    کافه رستوران تولد دل رپ سعادت آباد
6.    کافه رستوران تولد روبی نیاوران
7.    کافه تولد لاماسو
8.    کافه تولد کاخ لیدوما
9.    کافه تولد سورینو پیروزی
10.    کافه تولد نگیما
11.    کافه تولد بارما
12.    کافه تولد لین
 
کافه برای تولد تهران

کافه تولد صورتی نازی آباد (پیونی)
کافه پیونی نازی آباد بهترین کافه در نازی آباد می باشد برای تولد و دورهمی های دوستانه کافه پیونی دارای دیزاین صورتی است که برای تولد در رنگ های مختلف کافه را دیزاین کردن و محیط شاد دلنشین را برای شما تدارک دیده اند این کافه در نازی آباد بسیاری از تولد های افراد را انجام داه است.
شماره تلفن: 090378040061
آدرس: تهران، نازی آباد، خیابان خدایاری، پلاک70

کافه رستوران تولد کلاتو پاسداران
کافه رستوران کلاتو از بهترین کافه ها برای گرفتن تولد که حسابی فضای جذابی داره و شما میتونید علاوه بر تولد عکاسی تولد را هم میتوانید در فضای کافه که مشخص شده است با خانواده بگیرید همچنین اگر تعداد مهمانان شما زیاد باشد کافه کلاتو فضای بزرگتری برای اجرای تولد شما در کافه را دارد.
شماره تلفن: 09939363056
آدرس: تهران، پاسداران نبش بهستان7، پلاک418

کافه تولد بهشت سعادت آباد
کافه تولد بهشن در سعادن آباد مرکز تخصصی برگزاری تولد در کافه داخل تهران است این کافه تولد شما را حرفه ای تر و با پکیج های متنوع برای شما برگزارمیکند و دارای فضا های متفاوت با دیزاین های تولد خاص است شما در کافه بهشت یک تولد شیک و مدرن را تجربه خواهید کرد کافه تولد بهشت برای تمامی سنین از کودک تا بزرگسال فضایی برای تولد شما دارد.
شماره تلفن: 02188690010
آدرس: تهران،سعادت آباد،خیابان علامه جنوبی بین 36 و 38، پلاک 75

کافه تولد سیرو سهروردی
کافه تولد سیرو در سه فضای مختلف تولد خانواده و دمستان شما را برگزار میکند شما در کافه تولد سیرو فضای بازی کردن را نیز تجربه خواهید کرد در این کافه شما غذاهای ایتالیایی خوشمزه ای در تجربه خواهید کرد این کافه در دسط شهر تهران قرار دارد و راه دسترسی بهش راحت.
شماره تلفن: 09199351811
آدرس: تهران، سهروردی، بلوار قنبرزاده، خیابان16، پلاک8

کافه رستوران تولد دل پ سعادت آباد
کافه دل پ یه کافه تد دل سعادت آباد با محیط باحال خوب که مناسب برای تولد های شما برای انجام تولد خود با مجموعه دل پ ارتباط برقرار کنید.
شماره تلفن: 48420
آدرس: تهران، دارای چندین شعبه در تهران

کافه رستوران تولد روبی نیاوران
کفه تولد روبی از رستوران های شیک مناسب تو نیاوران که حسابی میتونه بهتون خوش بگذره اگه ساکن این منطقه هستین کافه روبی فضای متفاوتی را به شما برای تولد اختصاص میده با پارکینگ اختصاصی.
شماره تلفن: 09029967844
آدرس: تهران، نیاوران، خیابان باهنر، پلاک 99

کافه تولد لاماسو
کافه لاماسو برای گرفتن تولد دیجی داره و شما از دیجی هم برای گرفتن تولد میتونید درخواست کنید موزیک های تولد پلی کنه و حسابی سورپرایز کنید طرف مقابلتون.
شماره تلفن: 09924062628
آدرس: تهران، سعادآباد،نرسیده به میدان کتاب، گلستان یکم، پلاک77

کافه تولد کاخ لیدوما
کافه لیدوما به دلیل داشتن فضای باز بزرگ در تهران محیطی شیک برای انجام تولد در کناره دوستان خود می باشد لیدوما از رستوران های خاص و با کیفیت در تهران است.
شماره تلفن: 02186090890
آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، کاخ رستوران لیدوما

کافه تولد سورینو پیروزی
اگر به دنبال گرفتن تولد هستین در پیروزی ما ایم کافه خوب را به شما معرفی میکنیم سورینو از کافه هاس تخصصی برای تولد است که در سبک و رنگ های متفاوت فضایی را در اختیار شما میگذارد.
شماره تلفن: 021333220112
آدرس: تهران، خیابان پیروزی، روبروی خیابان پرواز

کافه تولد نگیما تهران
کافه نگیما از کافه های شمال تهران و در قیطریه است نگیما فضای باز و روف گاردن داره که برای تولد حسابی دلنشین جذاب این کافه آماده پذیرایی از شما برای تولد است.
شماره تلفن: 09128250026
آدرس: تهران، بلوار قیطریه، خیابان خراسانی، پلاک13/2

کافه تولد بارما تهران
تولد هر شخص سالی یک بار در سال است که تاریخ تولد شما را یاد آوری میکند تولد باید به یادماندنی باشد در خاطر ها کافه تولد بارما از این دست کافه ها است که تولد خاصی رو برای شما در ردز تولد رقم میزند.
شماره تلفن: 22202929
آدرس: تهران، فرمانیه خیابان لواسانی بین وطن پور د آقایی پلاک 152

کافه تولد لین تهران
دیگر کافه رستوران تولد در تهران کافه لین این کافه هم آماده انجام تولد شما با همکاری پرسنل خود است و سورپرایز خوبی را برای تولد دوستان شما به وجود می آورند.
شماره تلفن: 02188694183
آدرس: تهران، شهرک غرب بلوار دریا خیابان موج پلاک 8

هزینه گرفتن تولد در کافه یا رستوران چقدر
هزینه گرفتن تولد در کافه یا رستوران شما هم حتما به دنبال یک فضایی در تهران هستین که هم فضای خوبی برای تولد داشته باشه و هم غذای خوبی داشته باشد که این موارد با هزینه مناسبی انجام شود. قیمت گرفتن تولد تو کافه در تهران برای هر کافه ای متفاوت است. با توجه به شرایط کافه های تهران در هر منطقه از مبلغ 1/000000یک میلیون تومان شروع میشود قیمت رزرو کافه برای تولد در بسیاری از کافه ها هزینه رزرو کافه رایگان و در بسیاری نیز مبلغ مشخصی را برای رزرو دریافت میکنند.

گرفتن جشن تولد تو کافه بهتر یا منزل
گرفتن تولد در کافه یک سرس مزیت دارد و گرفتن تولد در منزل هم یک سری معایب و مزیت رادارد اگر شما فردی حساس و شاغل هستین و نمیتوانید برای تولد خود زمان زیادی را بگذارید تا یک تولد را به خوبی انجام دهید گرفتن تولد در کافه کاری بسیار راحت و تجربه خاص برای شما خواهد چون زیرا شما تمام کار های سورپرایز تولد را به عوامل کافه می سپارین و در قبال آن هزینه کافه تولد را پرداخت میکنید.

سورپرایز تولد در کافه
سورپرایز تولد در کافه قطعا از جاهایی است که شخصی که تولدش است از آن بی خبر است و متوجه نخواهد شد سورپرایز تولد تو کافه خیلی زیبا خواهد بود تا اینکه در یک فضای تکراری مانند خانه گرفته شود شما در محیط کافه میتوانید از فضای باز و عکس گرفتن های متعدد که هرکدام به یک شکل زیبا است نهایت لذت را ببرید و طرف مقابل خود را حسابی شاد خندان کنید.

کافه رستوران در شمال تهران
•    کافه رستوران اسکای لانژ اسپیناس پلاس شمال تهران
•    کافه رستوران روکا زعفرانیه
•    کافه رستوران اعلا فرمانیه
•    کافه رستوران مهنا زعفرانیه
•    کافه رستوران روبل ولنجک
•    کافه رستوران لبینا اندرزگو

کافه رستوران در مرکز تهران
•    کافه رستوران سوئیس میدان فردوسی
•    کافه رستوران اتفاق ایرانشهر
•    کافه رستوران هور هفت تیر
•    کافه رستوران عمارت یار ولیعصر
•    کافه خانه البرز حافظ
•    کافه رستوران ایوان منوچهری
•    کافه رستوران نیکو ایرانشهر

کافه رستوران در شرق تهران
•    کافه رستوران پستو سعادت آباد
•    کافه رستوران لوپا سیو ایرانمال
•    کافه رستوران لرد گاردن سعادت آباد
•    اسکای لانژ
•    باب البحر باملند

سخن پایانی درباره کافه تولد
در این مطلب ما در بهار نیوز سعی کردین بهترین کافه ها برای جشن تولد در کل تهران را به شما عزیزان معرفی کنیم تا کمک شایانی به شما برای راحت تر پیدا کردن کافه مورد نظر خود برای تولد در تهران را ارائه دهیم این مطلب به کمک سایت دی جی تولد "https://djtavalod.shop/" که در اول این مطلب به این سایت اشاره شد صورت گرفته است "دیجی تولد" مرجع تخصصی اجرای مراسم تولد با دیجی در تهران و کرج است و همچنین تجربه پلی کردن موسیقی در کافه های مختلف در تهران را دارد و ما را در نوشتن این مطلب مفید برای شما یاری نمودن امیدواریم لذت برده باشید.

کافه برای تولد در تهران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها