به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۷ - ۰۰:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۱۹ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب : ۴۹۰۲۵۵

خداحافظی خانم گل با ملوانی‌ها: بدرود انزلی

خداحافظی خانم گل با ملوانی‌ها: بدرود انزلی
گروه ورزشی: افسانه چترنور، خانم گل فصل گذشته فوتبال ایران و باشگاه ملوان انزلی، با انتشار یک پست از این باشگاه خداحافظی کرد.به گزارش ''ورزش سه''، چترنور که سال گذشته با به ثمر رساندن ۲۹ سال، نقش موثری در نایب قهرمانی این تیم ایفا کرد؛ حالا طی یک پست اینستاگرامی نوشت: خداحافظی و به دنبال آن جدایی، همیشه سخت و تلخ بوده. اما چه می‌شود کرد که هر سلامی یک خداحافظی هم دارد.

حدود یک سال پیش، شرایط برایم به گونه‌ای رقم خورد که نتیجه‌اش افتخار پوشیدن پیراهن تیم فوتبال ملوان بندرانزلی بود. سالی پر از خاطره‌های دلنشین، با پایانی شیرین و کسب مقام نایب‌ قهرمانی لیگ‌ برتر بانوان...

در مورد عشق افسانه‌ای مردم انزلی به باشگاه ملوان کتاب‌ها باید نوشته شود. محبت و معرفت انزلی‌چی‌ها و هواداران خون‌گرم این باشگاه را با هیچ چیزی نمی‌توان جبران کرد. خوشحالم که با کسب مقام خانم گلی توانستم، ذره‌ای از محبت این عزیزان را جبران کنم. بی‌شک مردم خون‌گرم انزلی نمادی از عشق ابدی و ناگسستنی به فوتبال هستند.

از همه مدیران دوست‌داشتنی و متعهد باشگاه ملوان، کادرفنی زحمت‌کش و هم‌بازی‌های خوبم که همه توان خود را برای سربلندی نام ملوان انزلی گذاشتند، بی‌نهایت سپاسگزارم و خاطره خوب با شما بودن را تا ابد در ذهن و قلب خود سنجاق می‌کنم.بدرود انزلی. شهر دوست‌داشتنی و زیبا. به امید دیدار دوباره و به امید موفقیت همیشگی باشگاه ملوان. در اوج بمانید و برای مردم عاشق انزلی، سرود قهرمانی بخوانید.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها