به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۷ - ۱۲:۲۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۲۰ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب : ۴۹۰۴۴۲

یک شب تاریخی: جاودانگی کین با سه‌شیرها

یک شب تاریخی: جاودانگی کین با سه‌شیرها
گروه ورزشی: امشب هری کین برابر فنلاند بازی ملی شماره 100 خود برای سه شیرها را تجربه خواهد کرد.به گزارش "ورزش سه"، امشب شبی برای تاریخ‌سازی در ومبلی خواهد بود: هری کین، کاپیتان انگلیس، دهمین فوتبالیستی خواهد بود که 100 بازی برای این تیم انجام داده است. او در 99 بازی رکورد 66 گل ملی دارد و امشب می‌تواند این رکورد را در صدمین بازی خود بهتر کند.

علاوه بر این، اولین شب مربیگری در ومبلی برای لی کارسلی، سرمربی موقت انگلیس، نیز محسوب می‌شود که در اولین بازی خود به عنوان مربی سه شیرها، برتری 0-2 مقابل ایرلند را ثبت کرد.این واقعیت که کارسلی، ملی پوش سابق ایرلند، سرود انگلیسی را در بازی قبلی نخواند و امشب نیز نخواهد خواند، جنجال زیادی ایجاد کرده است. اما او می‌گوید: «مهم این است که مردم از بازی ما لذت ببرند. امیدوارم بازیکنانم مانند بازی مقابل ایرلند این کار را انجام دهند. این برای مردم لذت‌بخش است که بازی ما را ببینند و من امیدوارم که مقابل فنلاند نیز خوب بازی کنیم و برنده شویم.»

در واقع، زمانی که کارسلی در آگوست گذشته به عنوان موقت انتخاب شد، اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد که حضور او برای بازی با ایرلند و فنلاند است و مشخص نکرده است که آیا او ادامه خواهد داد یا خیر. کارلی جانشین گرت ساوتگیت شد که از سال 2016 تا شکست در فینال یورو 2024 مقابل اسپانیا هدایت انگلیس را بر عهده داشت.
برچسب ها: هری کین
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها