به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۲۳ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۴۹۰۸۱۱

دستین دانیل کرتون قسمت تازه‌ اسپایدرمن را می‌سازد

دستین دانیل کرتون قسمت تازه‌ اسپایدرمن را می‌سازد
گروه فرهنگی: دستین دانیل کرتون کارگردان اکشن ابرقهرمانانه موفق و پرفروش «شنگ چی»، پشت دوربین فیلمبرداری یک اکشن کمیک استریپی دیگر قرار می‌گیرد. این فیلمساز قرار است قسمت تازه‌ای از فرانچایز «اسپایدرمن/ مرد عنکبوتی» را کارگردانی کند.

به گزارش صبا، مدیران شرکت فیلمسازی مارول چندین هفته است که در حال مذاکره با این کارگردان برای پیوستن او به گروه سازنده اسپایدرمن هستند.از داخل این شرکت فیلمسازی شنیده می شود که این مذاکرات به مرحله نهایی رسیده و کرتون موافقت خود برای همکاری با فرانچایز اسپایدرمن را اعلام کرده است.

قبل از این هم قرار بود کرتون یکی از قسمتهای مجموعه فیلم ابرقهرمانانه «آونجرز/ انتقام گیران» را برای کمپانی والت دیزنی کارگردانی کند.به دلایلی که برای رسانه ها مشخص نیست، مذاکرات او با مدیران والت دیزنی در این رابطه به نتیجه مشخص و مثبتی نرسید.این مذاکرات در نوامبر ۲۰۲۳ به پایان رسید و کمپانی والت دیزنی رسما اعلام کرد کرتون با پروژه «آونجرز: سلسله کانگ» همکاری نخواهد داشت.

از آنجا که شرکت مارول یکی از زیرمجموعه های کمپانی والت دیزنی است، می توان اطمینان داشت مدیران این کمپانی در جریان مذاکران مدیران شرکت با کرتون بوده اند.همه اینها در حالی است که کرتون مدتی است در تدارک کارگردانی قسمت دوم شنگ چی برای شرکت مارول است.

آخرین قسمت فرانچایز اسپایدرمن سال ۲۰۲۱ اکران عمومی شد و تماشاگران متوجه شدند در پایان آن، کاراکتر دکتر استرنج (بندیکت کامبرباچ) از جادویی استفاده کرد تا تمام دنیا فراموش کند که پیتر پارکر همان ابرقهرمان مرد عنکبوتی است.این جادو شامل حال دو دوسشت صمیمی پارکر یعنی ام جی (زندایا) و ند (جاکوب باتالون) هم می‌شد.

این قسمت فیلم در حقیقت پایان دهنده سه گانه سوم این فرانچایز پرفروش هالیوودی به حساب می آمد، که توسط جان واتز کارگردانی شده بود.تام هالند در این تریلوژی در قالب کاراکتر پیتر پارکر/ مرد عنکبوتی ظاهر شد و قرار است در قسمت جدید این مجموعه فیلم هم دوباره این نقش را تکرار کند.
فعلا اطلاعات بیشتری در رابطه با قسمت چهارم سری جدید اسپایدرمن در دست نیست و مدیران دو شرکت مارول و سونی در این رابطه سکوت کرده‌اند.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها