به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۲۳ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۴۹۰۸۵۳

پیروانی: حریف ما همه‌جوره یارگیری کرد

پیروانی: حریف ما همه‌جوره یارگیری کرد
گروه ورزشی: افشین پیروانی اعلام کرد ویزای تمام بازیکنان پرسپولیس برای سفر به عربستان صادر شده است.به گزارش ورزش سه، افشین پیروانی در حاشیه آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به عربستان برای دیدار با الاهلی درباره شرایط سرخپوشان گفت: خدا را شکر شرایط خوب است. تیم خوب است و تمرینات خوبی را داشتیم و یک بازی خیلی مهم و سخت با تیم الاهلی عربستان در جده داریم؛ تیمی که همه‌جوره توانسته یارگیری کند و بازیکنان خوب و گران‌قیمتی دارد اما ما هم پرسپولیس و قهرمان چندین و چند ساله فوتبال ایران هستیم و می‌رویم تا انشالله یک بازی خوب انجام بدهیم و امتیازی بگیریم که بتواند به ما کمک کند.

او درباره اعتراضی که در یک برنامه تلویزیونی نسبت به عدم خروج توپ‌های آسیایی از گمرک داشت، گفت: بحث ساختن استادیوم داغ شده بود و صحبت این بود که کلنگش کجا زده شود و من گفتم قبل از ساختن استادیوم لطف کنند بگویند چهار روز دیگر بازی مهم داریم و اگر توانستند توپ‌هایی را که ما قرار است با آن بازی کنیم، به دست‌مان برسانند. حتی گفتند اعلام کنیم؟ من گفتم بله، حرف حقیقت می‌زنم و اعلام کنید. ممنونم گفتند و خدا را شکر دیروز توپ‌ها به دست‌مان رسید. امروز هم که یک تمرین سبک داریم و ان‌شاالله با ۳-۴ روز تمرین با توپ به استقبال بازی مهم آسیایی می‌رویم.

مدیر تیم پرسپولیس در مورد صدور ویزای سرخپوشان گفت: کشور میزبان به خوبی هماهنگی‌های لازم را انجام داد. یک تشکر ویژه از باشگاه و روابط بین‌الملل و کسانی که در امر ویزا به تیم کمک کردند، می‌کنم. واقعا حاصل زحمات شبانه‌روزی بود که توانستند لحظات آخر ویزای نفرات جدیدی را که اضافه شدند، تهیه کنند. شرایط خوب است و تا این لحظه مشکل خاصی که بتواند حاشیه‌ای برای تیم ایجاد کند، وجود ندارد.
 
او در واکنش به اینکه شنیده می‌شود باشگاه الاهلی پذیرفته که پرسپولیس در استادیوم اختصاصی‌اش تمرین داشته باشند، گفت: نمی‌تواند قبول نکند. قانون این است که همیشه روز قبل از بازی رسمی در زمین اصلی تمرین می‌‌کنیم. فردا و پس فردا دو جلسه تمرین داریم که یکی در زمینی است که به ما پیشنهاد می‌دهند. روز قبل از بازی هم ساعت ۷ شب تمرین می‌کنیم.
برچسب ها: افشین پیروانی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها