به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ - ۱۹:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۲۵ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب : ۴۹۱۱۸۸

گلم را به هواداران تقدیم می‌کنم

گلم را به هواداران تقدیم می‌کنم
گروه ورزشی: گلزن خیبر خرم‌آباد در هفته چهارم لیگ برتر از کسب یک امتیاز از دیدار با فولاد ابراز خوشحالی کرد.به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد که در هفته چهارم لیگ برتر میهمان فولاد خوزستان بود، در همان دقایق ابتدایی مسابقه یک گل دریافت کرد اما در دقیقه ۷۱، طاها طباطبایی که تنها سه دقیقه از ورودش به زمین به عنوان بازیکن تعویضی گذشته بود، موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند تا تیمش با یک امتیاز زمین را ترک کند.

طاها طباطبایی زننده گل خیبر در خصوص تساوی این تیم مقابل فولاد در ورزشگاه شهدای فولاد به خبرنگار "ورزش سه" گفت: بازی سنگینی داشتیم. بازی کردن در اهواز و در آن شرایط جوی بسیار سخت است اما به هر حال خیبر هم برای هر تیمی کار را سخت می‌کند.وی افزود: ما برای این مسابقه برنامه داشتیم و سعی کردیم بازی را خوب شروع کنیم، در همان ابتدای بازی ضربه ما به تیر دروازه حریف برخورد کرد و شاید می‌توانستیم از حریف پیش بیفتیم اما روی یک غافل‌گیری گل خوردیم.

مهاجم جوان خیبر در خصوص تلاش تیمش برای بازگشت به بازی گفت: ما برای گل زدن به فولاد برنامه داشتیم و می‌خواستیم به هر شکلی شده به بازی برگردیم. کسب یک امتیاز از بازی با فولاد نتیجه خوبی است و خوشحالم که دست خالی اهواز را ترک نکردیم.طباطبایی در خصوص گلی که وارد دروازه حریف کرد گفت: خدا را شکر می‌کنم که موفق شدم دروازه حریف را باز کنم و در دومین بازی‌ام در لیگ برتر گلزنی کنم. البته تلاش بچه‌های تیم در زدن این گل خیلی موثر بود.

وی در خصوص حضور هواداران خیبر در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز گفت: واقعا از آنها تشکر می‌کنم چون ما به هر شهری می‌رویم تماشاگران خود را در آنجا می‌بینیم و حمایت آنها را حس می‌کنیم. روز گذشته هم مسیر زیادی را طی کردند تا به اهواز برسند و من از آنها واقعا ممنون هستم و گلم را به آنها تقدیم می‌کنم.
برچسب ها: لیگ برتر ایران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها