به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ - ۱۹:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۲۵ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۴۹۱۱۹۲

لیونل مسی: امسال باید قهرمان شویم

لیونل مسی: امسال باید قهرمان شویم
گروه ورزشی: لیونل مسی مصمم است که امسال با اینترمیامی قهرمانی در رقابت‌های لیگ آمریکا را تجربه کند.به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی نیمه شب گذشته به وقت ایران در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا روبه‌روی فیلادلفیا به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۱-۳ و به لطف درخشش خیره‌کننده لیونل مسی پس از بازگشتش از مصدومیت و حضورش در زمین پس از چند ماه در این بازی به پیروزی برسد.

این ستاره آرژانتینی موفق شد گل‎‌های اول و دوم تیمش را در این بازی به ثمر برساند و پاس گل سوم را هم برای لوئیس سوارز ارسال کرد تا نشان دهد که با وجود دوری چند هفته‌ای از میادین، همچنان ستاره بی‌چون و چرای اینترمیامی است و می‌خواهد که به این تیم در رسیدن به عنوان قهرمانی کمک کند.

مسی پس از پایان این بازی در گفت‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما واقع‌گرا هستیم و مسئولیتی که برعهده داریم را به خوبی قبول می‌کنیم. از ابتدای فصل هم گفته بودیم که می‌دانیم شرایط به چه صورت است و چه تیم خوبی در اختیار داریم تا بتوانیم بهترین عملکرد را به نمایش بگذاریم.

شاید در طول این مدت کمی بدشانس بودیم و هرگز در دوران اوج و با تمام قدرت در زمین حاضر نشدیم چون همیشه بعضی از بازیکنان در ترکیب تیم غایب بودند اما همیشه در تلاش هستیم که رو به جلو حرکت کنیم. امروز با اختلاف خوبی در صدر جدول قرار داریم چون شایسته این صدرنشینی هستیم. و امیدواریم که بتوانیم به هدفی که برای رسیدن به جام قهرمانی داریم دست پیدا کنیم.»
برچسب ها: لیونل مسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها