به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ - ۱۹:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۲۵ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۴۹۱۱۹۷

ابهام در وضعیت دو ستاره دفاعی سپاهان

ابهام در وضعیت دو ستاره دفاعی سپاهان
گروه ورزشی: وضعیت محمد دانشگر و سیاوش یزدانی مشخص نیست و البته این دو شرایط متفاوتی را نیز تجربه می‌کنند.به گزارش "ورزش‌ سه"، آخرین دیدار سپاهان در حالی با پیروزی یک بر صفر مقابل ملوان تمام شد که مورایس قلب خط دفاعی تیم را به زوج امین حزباوی و هادی محمدی سپرده بود. پیش از مسابقه اما تصور می‌شد به دلیل دیر اضافه شدن ملی پوشان این زوج محمد دانشگر و هادی محمدی باشند که از ابتدا در ترکیب اصلی قرار می‌گیرند، اما مورایس نظر دیگری داشت و در پایان نیز پیام نیازمند موفق به ثبت دومین کلین‌شیت فصل شد.

در این شرایط هنوز وضعیت محمد دانشگر و سیاوش یزدانی مشخص نیست. دانشگر با پیشنهادی از سوی باشگاه اتحاد کلبا مواجه شده و خودش تمایل به ترک سپاهان دارد و به همین دلیل مورایس نیز او را از مدار تفکراتش بیرون گذاشته است. از سوی دیگر سیاوش یزدانی هنوز اجازه بازگشت به تمرینات تیم را پیدا نکرده و وضعیتی کاملا مبهم پیش روی او قرار دارد.

پس از دیدار برابر ملوان خبرنگاران اصفهانی نیز درباره وضعیت این دو بازیکن پرسیدند که مدیرعامل سپاهان پاسخ مبهمی به سوال آنها درباره وضعیت دانشگر و یزدانی به این شرح داد: «آقای دانشگر که بازی کردند. کمیته فنی باید تصمیم بگیرد درباره بازیکنان. ما محدودیت‌هایی داریم که باید تصمیمات درستی گرفته شود. این بازیکنان همه عزیزان ما هستند و به تیم تعصب دارند. امیدوارم بهترین تصمیم برای آنها گرفته شود.»چند روز دیگر (28 شهریورماه) مهلت نقل و انتقالات تابستانی تمام می‌شود و ابهام درباره وضعیت دانشگر و یزدانی هم به پایان خواهد رسید.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها