به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ - ۲۳:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۲۶ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب : ۴۹۱۳۴۸

بهترین برند کفش زنانه ایرانی و زنانه اسپرت(+لیست)

گروه کسب و کار: شناخت بهترین برند کفش زنانه ایرانی به بانوان کمک می‌کند تا بتواند کفش‌های ایرانی مرغوب و زیبا را خریداری کنند. برندهای ایرانی به علت اینکه تولید داخل هستند، قیمت بسیار بهتری در مقایسه با کفش‌های برند خارجی دارند. بدین ترتیب امکان خرید کفش‌های مرغوب با دوام بالا برای اکثریت جامعه وجود خواهد داشت. به خصوص که برندهای ایرانی کاملاً متنوع هستند و قطعاً می‌توانید قیمت مناسب‌تری را در بین انواع مختلف آن‌ها پیدا کنید.
بهترین برند کفش زنانه ایرانی و زنانه اسپرت(+لیست)
 در این محتوا انواع برند کفش زنانه و مجلسی و حتی کفش‌های طبی را بررسی می‌کنیم تا ضمن شناخت این برندها بتوانید خریدتان را با حمایت از کفش‌های ایرانی انجام دهید. در چنین شرایطی نگران دلار و قیمت‌های نجومی کفش‌های برند خارجی نیستید.
 
بهترین تولید کنندگان کفش ایرانی را بشناسید!
امروزه تولید کنندگان ایرانی تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا از مرغوب‌ترین متریال‌ها در روند تولید کفش استفاده کنند و در این زمینه کاملاً موفق بوده‌اند. حتی برخی از این برندهای ایرانی رقابت پایاپای با برندهای کفش خارجی دارند که این موضوع یک نقطه عطف مهم در اقتصاد ایران به حساب می‌آید. شما با انتخاب یک برند خوب ایرانی می‌توانید کفش با کیفیت و خوش قیمت را خریداری کنید و تا سال‌های سال از کفش مورد نظر استفاده داشته باشید، بدون اینکه هیچ آسیب خاصی ببیند. با ما همراه باشید تا یک به یک برندهای ایرانی در زمینه کفش را بشناسید.

•    پاما: یکی از قدیمی‌ترین برندهای ایرانی با سابقه‌ای طولانی و کیفیت بالا.
•    تن تاک: برند جوان و پویایی که کفش‌های اسپرت متنوعی تولید می‌کند.
•    پاتکان طب: یکی از بزرگترین تولیدی کفش زنانه ایرانی با قیمت‌های مناسب و خرید آنلاین.
•    شیما: برند شناخته شده با تنوع بالا در کفش‌های مجلسی، اسپرت و اداری.
•    چرم مشهد: تولید کننده کفش‌های چرمی با کیفیت بالا و گارانتی.
•    نسیم: تولید کننده کفش‌های چرمی و پی‌وی‌سی با قیمت مناسب.
•    چرم پاندورا: تولید کننده کفش‌های چرمی ضد حساسیت.
•    چکا: متخصص در تولید کفش‌های طبی و راحت.

به نقل از موج نیوز:
در سال‌های اخیر محصولات برندهای تولیدکننده کفش در ایران رشد چشمگیری را تجربه کرده‌اند، به گونه‌ای که برخی از آن‌ها در حال رقابت جدی با شرکت‌های خارجی هستند. از معایب کفش‌های خارجی می‌توان به نوسان شدید نرخ ارز و بی‌ثباتی قیمت محصولات خارجی، گرانی کفش‌های تولید شده توسط برندهای معروف خارجی و همچنین دشوار بودن تشخیص کفش‌ اصل از نمونه‌های تقلبی اشاره کرد.
 
پاما
پاما یکی از قدیمی‌ترین برندهای فعال در حوزه تولید کفش ایرانی به شمار می‌آید که اکثر افراد آن را بهترین برند کفش زنانه ایرانی می‌دانند. اگر یک بار کفش‌های پاما را استفاده کرده باشید، می‌دانید که چقدر این کفش‌ها با دوام هستند و تا سال‌های سال از خرید کفش جدید بی‌نیاز می‌شوید. سابقه این برند نزدیک به یک قرن بوده که نشان از تجربه بالای این برند دارد.
شرکت پاما شعب متعدد در بیش از ۲۲ استان کشور دارد که این موضوع فروش این برند را تا حد زیادی افزایش داده است. جالب است بدانید که محصولات برند پاما ضمن فروش گسترده در بازارهای داخلی در ۲۰ کشور جهان نیز صادر می‌شوند و این برند، جوایز صادر کننده نمونه کشور و صنعتگر نمونه کشور را دریافت کرده است.
 
تن تاک
برند تن تاک در رده برندهای جدید و نوظهور تولید کننده کفش ایرانی قرار گرفته است که حدود یک دهه فعالیت حرفه‌ای دارد. این برند با شعار ما می‌توانیم آغاز به کار کرد و اکنون انواع کفش‌های رسمی، راحتی و ورزشی را در تنوع بالا تولید می‌کند.
تولیدات برند تن تاک هم زنانه و هم مردانه هستند. اما چرا از آن به عنوان بهترین برند کفش زنانه اسپرت یاد می‌شود؟ زیرا کفش‌های اسپرت این برند بسیار با کیفیت و مرغوب هستند و کفش‌های زنانه اسپرت تنوع رنگ و طرح بالا دارند تا انتخاب برای بانوان آسان‌تر باشد. جالب است بدانید که برند تن تاک نیز مانند برند پاما شعب متعدد در شهرها و استان‌های کشور دارد که این موضوع باعث فروش بیشتر و دسترسی راحت خریداران به کفش‌های تن تاک شده است.



پاتکان
یکی دیگر از برندهای نوظهور اما در عین حال بسیار پرفروش و پرطرفدار در بین انواع کفش‌های زنانه ایرانی برند پاتکان است. این برند که آن را با نام پاتکان طب(patkanshoe.com) نیز می‌شناسند، یکی از بزرگترین تولیدی کفش زنانه ایرانی محسوب می‌شود. زیرا تمام تلاش خود را کرده تا کفش‌ها را با کیفیت و مرغوبیت بالا تولید کند. از طرف دیگر کفش‌های این برند در کنار کیفیت و دوام بالا قیمت بسیار خوبی دارند تا شما با انتخاب این برند بتوانید خرید مستقیم کفش از تولیدی را تجربه کنید و در هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌شود.
اگر قصد خرید عمده کفش زنانه ایرانی را دارید، باز هم برند پاتکان طب را به شما توصیه می‌کنیم. زیرا امکان خرید حجم انبوه انواع کفش‌های زنانه به صورت متنوع از طریق آن وجود دارد. مزیت خرید از برند پاتکان این است که دیگر نیازی ندارید که حضوری به فروشگاه یا مغازه مورد نظر بروید، بلکه با مراجعه به سایت این برند یا با برقراری ارتباط با شماره تماس ۰۹۰۱۰۹۷۸۹۶۵ می‌توانید خریدتان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهید. انواع کفش زنانه از جمله نیم بوت، بوت، کفش طبی، کفش روزمره، کفش رسمی و صندل زنانه توسط این برند تولید و عرضه می‌شوند.

شیما
یکی دیگر از برندهایی که می‌توان آن را به عنوان بهترین برند کفش زنانه اسپرت شناخت، برند شیما است. این برند از سال ۱۳۶۳ با هدف تولید چکمه‌های پلاستیکی مخصوص کشاورزان فعالیت خود را آغاز کرد و در سال ۶۷ به طور رسمی به ثبت رسید. جالب است بدانید که این برند جزو اولین صادرکنندگان کفش ایرانی به شمار می‌آید که در سال ۱۳۷۲ موفق شد تا اولین محموله خود را به کشور آذربایجان ارسال کند.
از جمله محصولات تولید شده توسط این برند می‌توان به انواع کفش مجلسی زنانه، کفش اداری زنانه و کفش اسپرت زنانه اشاره داشت. البته تولیدات این برند فقط مختص کفش‌های زنانه نبوده بلکه کفش‌های مردانه نیز با تنوع بالا تولید می‌شوند. محصولات برند شیما در دو دسته چرمی و غیر چرمی عرضه می‌شوند که این موضوع تنوع کفش‌های تولید شده شیما را افزایش داده است.

چرم مشهد
کارخانه چرم مشهد در سال ۷۵ در یک زمین با مساحت ۴۰ هزار متر مربع شروع به کار کرد این شرکت تولیدات خود را با هدف محصولات چرمی با کیفیت انجام داد و اکنون بعد از گذشت سال‌ها به یکی از بهترین تولید کنندگان محصولات چرمی در کشور به شمار می‌رود.
جالب است بدانید که امروزه چرم مشهد علاوه بر تولید انواع کفش چرم زنانه و مردانه در زمینه پوشاک چرمی و انواع اکسسوری چرمی و حتی کیف چرم نیز فعالیت می‌کند.
از ویژگی‌های مهم محصولات چرم مشهد این است که این محصولات یک سال گارانتی و چهار سال خدمات پس از فروش دارند.
پس شما با خرید کفش از این برند می‌توانید تا یک سال با بروز هرگونه مشکل از گارانتی آن استفاده کنید، بدون اینکه هزینه‌ای را متقبل شوید. استفاده از چرم طبیعی با کیفیت باعث شده تا محصولات چرم مشهد کمی گران باشند. به همین علت اگر بودجه کافی دارید و هزینه برای شما مهم نیست، می‌توانید به سراغ چرم مشهد بروید. در غیر این صورت سایر برندهایی که طی این محتوا معرفی کردیم از جمله برند ایرانی پاتکان طب می‌تواند انتخاب بهتری برای بودجه متوسط به شمار می آیند.



نسیم
کفش نسیم در سال ۷۵ فعالیت خود را در حوزه تولید کفش آغاز کرد و اکنون بعد از گذشت تمام این سال‌ها به عنوان بهترین برند کفش زنانه اسپرت، مجلسی و صندل شناخته می‌شود. محصولات این برند معمولا متریال چرم و پی‌وی‌سی دارند. اگر به دنبال یک کفش چرمی با کیفیت هستید که قیمت نسبتا ارزانی داشته باشد، می‌توانید به سراغ کفش‌های چرم برند نسیم بروید.

چرم پاندورا
برند چرم پاندورا یک برند ایرانی بوده که انواع کفش‌های زنانه را به صورت متنوع با چرم طبیعی تولید می‌کند. خاصیت مهم کفش‌های چرم پاندورا این است که ضد حساسیت هستند و در صورتی که طی ساعات طولانی از این کفش‌ها استفاده کنید، پای شما دچار حساسیت و خارش نخواهد شد. این برند فعالیت تخصصی خود را از سال ۱۳۷۵ آغاز کرد و اکنون جزو بهترین برندهای تولید کننده کفش در کشور ایران محسوب می‌شود.

چکا
برند چکا بهترین برند کفش زنانه ایرانی در حیطه تولید کفش‌های طبی است. کفش‌های تولید شده توسط این برند کاملاً راحت بوده و برای خانم‌هایی که به سلامت پای خود اهمیت می‌دهند یا پاهایشان دچار مشکل است، گزینه بسیار خوبی است.
 
کلام پایانی
شناخت بهترین برند کفش زنانه ایرانی به بانوان کمک می‌کند تا بتوانند کفش مورد نظر خود را از بین برندهای معتبر ایرانی انتخاب و خریداری کنند. مزیت خرید از برند ایرانی قیمت مناسب و در عین حال کیفیت بالای محصولات است. زیرا شرایط افزایش دلار، نوسانات نرخ ارز، تحریم و... هیچ یک روی قیمت محصولات برند ایرانی اثرگذار نیستند. بدین ترتیب این محصولات با وجود کیفیت و کارایی بالایی که از خود نشان داده‌اند قیمت بسیار مقرون به صرفه‌ای دارند.
در این محتوا تلاش کردیم که لیستی از بهترین برند کفش زنانه را به شما معرفی کنیم تا در نهایت بر اساس اولویت‌ها و سلیقه خود خریدتان را انجام دهید. وب سایت پاتکان طب برای انجام یک خرید عالی با قیمت خوب در خدمت همه شما است.

خرید عمده کفش زنانه از تولیدی کفش پاتکان طب
پاتکان طب(patkanshoe.com) یکی از معتبرترین برندهای فعال در حوزه تولید انواع کفش زنانه و مردانه است که محصولات خود را با مواد اولیه صد در صد ایرانی تولید می‌کند. انواع کفش‌های زنانه و مردانه با تنوع بسیار بالا توسط این برند تولید می‌شوند و به فروش می‌رسند. محصولاتی مانند: کفش زنانه اسپرت، کفش زنانه مجلسی، صندل‌های زنانه، کفش زنانه رسمی، کفش مردانه اسپرت، کفش مردانه رسمی، نیم بوت‌های زنانه و مردانه، کفش‌های چرم طبیعی همه و همه توسط پاتکان طب به فروش می‌رسند. کافی است که به وب سایت(patkanshoe.com) این فروشگاه و تولیدی کفش مراجعه کنید تا هم از محصولات با کیفیت آن دیدن داشته باشید و هم بتوانید خریدتان را به صورت آنلاین به ثبت برسانید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها