به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ - ۲۳:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۲۶ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب : ۴۹۱۳۸۷

تدی، رکورد شجاع و بیرانوند را شکست

تدی، رکورد شجاع و بیرانوند را شکست
گروه ورزشی: هافبک کنیایی خیبر خرم‌آباد پیش از دیدار با فولاد شرایط عجیبی را پشت سر گذاشت.
به گزارش "ورزش سه"، آنتونی اکومو که تابستان امسال به خیبر خرم‌آباد پیوسته است، در فیفادی ماه سپتامبر به تیم ملی کنیا دعوت شد و پس از برگزاری هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر ایران را ترک کرد تا در اردوی تیم ملی کشورش حاضر شود‌.

اکومو که ملقب به "تدی" است، در دو دیدار مقابل زیمباوه و نامیبیا در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آفریقا به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفت؛ مسابقاتی به ترتیب با تساوی 0-0 و پیروزی 2-1 کنیا به پایان رسیدند.تدی پس از پایان فیفادی کنیا را ترک کرد و مستقیما راهی اهواز شد و شب قبل از تقابل خیبر خرم‌آباد و فولاد خوزستان به اردوی تیمش پیوست. نکته جالب اینکه او که پیش از مسابقه حتی یک جلسه تمرینی هم همراه با خیبر پشت سر نگذاشته بود، به عنوان بازیکن فیکس در این بازی به میدان رفت و ۹۰ دقیقه برای تیمش بازی کرد.

البته شجاع خلیل‌زاده و علیرضا بیرانوند نیز این هفته و پس از حضور در دو بازی تیم ملی ایران در ترکیب تراکتور به میدان رفتند اما این دو بازیکن در بازگشت از اردوی تیم ملی مسافت کمتری را نسبت به تدی پیموده و یک جلسه تمرینی نیز با تیم‌شان پشت سر گذاشته بودند.اکومو در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر عملکرد خوبی از خود ارائه داده و موفق شده رضایت و توجه رضا مهاجری و هواداران تیم تازه لیگ برتری شده خیبر خرم‌آباد را جلب کند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها