به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۹ - ۲۳:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ ساعت ۱۹:۵۸
کد مطلب : ۴۹۱۷۸۱

بهترین مودم فیبر نوری کدام است؟

گروه کسب و کار: خرید مودم فیبر نوری باکیفیت به معنای ورود به سرزمینی با سرعت بالا و پایداری در اینترنت است که در عصر امروزی تفاوت چندانی با ورود به سرزمین عجایب آلیس ندارد! درست در زمانی که دانلود هر فیلم دقایق زیادی و در برخی حالات حتی یک ساعت و یا بیشتر طول می‌کشید، با استفاده از شبکه فیبر نوری به کمک مودم مناسب و باکیفیت می‌توانید همان فیلم‌ها را در چند ثانیه دانلود کنید؛ همان اتفاقی که تا چندی پیش تنها در سرزمین عجایب ممکن بود شاهد آن باشیم. اما هر مودم فیبر نوری ارزش خرید ندارد و به عبارتی از توانایی لازم برای ارائه چنین سرعتی برخوردار نیست. به همین دلیل در ادامه مطلب نکات مهمی را در خصوص این خرید می‌پردازیم و به سؤال بهترین مودم فیبر نوری کدام است؟ پاسخ خواهیم داد.
بهترین مودم فیبر نوری کدام است؟
 مزایای خرید بهترین مودم فیبر نوری
مودم فیبر نوری مزایای فراوانی برای کاربران خواهد داشت و به همین دلیل این روزها کاربران زیادی به دنبال تهیه بهترین مدل‌ها هستند تا از این مزایا برخوردار شوند. تعدادی از مزایا به شرح زیر هستند:
•    سرعت بالا: مودم‌های فیبر نوری در مقایسه با مودم‌های ADSL و قدیمی سرعت بسیار بیشتری را در اختیار کاربران می‌گذارند و در واقع گاهی بیش از ۱۰ برابر هم سرعت دارند. همین مسئله مهمترین مزیت مودم‌های نوری بوده و کاربران با استفاده از آن اتصال بهتر، تأخیر کمتر و کیفیت بالاتری را تجربه می‌کنند.
•    پایداری فراوان: از دیگر مزایای مهم خرید بهترین مودم فیبر نوری پایدار بودن اتصال اینترنت است. به این معنا که به طور مداوم اتصال شما قطع نخواهد شد و بدون دردسر می‌توانید کارها را انجام دهید.
•    امنیت بیشتر: اغلب مودم‌های باکیفیت و مرغوبی که برای شبکه فیبر نوری ساخته می‌شوند، بر اساس استانداردهای به‌روز و با سیستم ایمنی قدرتمندی عرضه شده که اتصال ایمن را تضمین می‌کنند. به همین ترتیب بسیاری از مدل‌های آن حتی برای استفاده در سازمان‌ها و ادارات خاص هم کاربرد دارند.
•    پهنای باند گسترده: فیبر نوری از نور و رشته‌های بسیار باریک برای انتقال اطلاعات و داده‌ها استفاده می‌کند و در مقایسه با کابل‌های مسی قدیمی پهنای باند گسترده‌تری دارد که با مودم‌های باکیفیت به آن متصل خواهید شد.
•    قیمت به‌صرفه: تمامی مزایا و امکاناتی که مودم فیبر نوری در اختیار کاربران قرار می‌دهد، در ازای هزینه و تعرفه بسیار مقرون به صرفه‌ای است که حتی در مقایسه با سرویس‌ها و مودم‌های قدیمی تفاوت چندانی ندارد.
حال که مرور مختصری بر ویژگی‌ها و مزایای مودم‌های فیبر نوری داشتیم، بهترین مدل‌ها را در ادامه معرفی می‌کنیم تا بتوانید به آسانی خرید کنید.



معرفی بهترین مودم فیبر نوری
در حال حاضر اگرچه برندهای متعددی به تولید مدل‌های مختلف مودم فیبر نوری پرداخته‌اند، اما تنها محصولات برندهای محدودی در ایران موجود هستند که البته در مجموع برند هوآوی بهترین‌ها را از میان آن‌ها عرضه کرده است. در مجموع بهترین مودم فیبر نوری این چند مورد را شامل می‌شود:

مودم فیبر نوری هواوی مدل HG8245H
این مودم فیبر نوری دارای دو عدد آنتن بوده و از دو خروجی تلفن برخوردار است. وای‌فای آن تک بانده بوده و سرعت حداکثری به ۲۴۸۸ مگابایت بر ثانیه هم می‌رسد که به همین دلیل به عنوان یکی از بهترین مدل‌ها شناخته می‌شود. این مودم به ۴ پورت اترنت، ۲ پورت PON و یک پورت USB مجهز است. همچنین در کنار این محصول، می‌توانید مدل مودم فیبر نوری هواوی HG8245H5 را هم به عنوان جایگزین در نظر بگیرید.

مودم فیبر نوری هواوی مدل HS8546X6
این محصول در حال حاضر یکی از بهترین مدل‌های فیبر نوری بوده که با برخورداری از ویژگی‌های بسیار مهم و خاص نسبت به سایر محصولات بازار برتری پیدا کرده است. مودم فیبر نوری هواوی مدل HS8546X6 با برخورداری از ۲ آنتن قدرتمند با توانایی ۵ دسی‌بل می‌تواند فضای گسترده‌ای را به خوبی پوشش دهد و برای نمونه در صورتی که در اتاق باشید و مودم در قسمت دیگری از خانه باشد هم اتصال قوی و پایداری را تجربه کنید.
در ضمن این مودم به ۲ عدد پورت USB مجهز بوده که انتقال ارتباطات و اتصالات را آسان‌تر می‌کند. همچنین به ۴ عدد پورت اترنت مجهز شده و حداکثر سرعت آن به میزان قابل‌توجه ۱۵۰۰ مگابایت بر ثانیه می‌رسد. اما در مجموع مهمترین مزیتی که باعث برتری این مودم دو بانده نسبت به سایر مدل‌ها شده، پشتیبانی آن از وای‌فای ۶ بوده است.

مودم فیبر نوری هواوی مدل HS8546V5



این مودم فیبر نوری از سری مدل‌های Echolife بوده و مصرف انرژی پایین اما اتصال قدرتمند و بدون قطعی دارد. مودم فیبر نوری هواوی مدل HS8546V5 از بهترین محصولات مورد تأیید مخابرات و برای استفاده در شبکه‌های FTTH به حساب می‌آید که کاربران متعددی می‌توانند بدون مشکل از آن استفاده کنند.
این بهترین مودم فیبر نوری در باند ۵ می‌تواند سرعت چشمگیر ۸۶۶ مگابایتی را ارائه کند. همچنین این محصول دو بانده به پورت USB و آنتن‌های مناسب برای پوشش دادن کل خانه برخوردار است. قیمت مودم فیبر نوری در این مدل بسیار به‌صرفه است.

مودم فیبر نوری فایبرهوم مدل AN5506-04-FS
این محصول از نمونه‌های به نسبت قوی به شمار می‌رود که از سرعت بالایی پشتیبانی می‌کند و از این رو می‌تواند برای مواردی مانند استفاده اداری یا خانگی انتخاب مناسبی واقع شود. مودم فایبرهوم ۴ پورت LAN، دو پورت تلفن و پورت USB دارد. در کنار این با پروتکل‌های WPA/WPA2 اتصال ایمنی را رقم می‌زند و به این ترتیب می‌توانید برای دسترسی به اتصال و اینترنتی مطلوب یا حتی پخش ویدئوهای با کیفیت 4k روی آن حساب کنید.

مودم فیبر نوری هواوی مدل HG8245Q2
این مورد از انواع مودم فیبر نوری را می‌توانیم به عنوان یکی از نمونه‌های بهترین مودم فیبر نوری هواوی معرفی کنیم چراکه کیفیت را در کنار قیمت مناسب دارد. به همین دلیل برای کسانی که قصد خرید مودم برای خانه یا اداره دارند تا سرعت بالایی را تجربه کنند اما بودجه آن‌ها محدود است، پیشنهاد می‌شود. با درگاه USB آن می‌توانید فایل‌های خود را به آسانی به اشتراک بگذارید و با خصوصیاتی همچون دو بانده بودن، سرعت ۱۳۰۰ مگابایت بر ثانیه در باند ۵، ۳ عدد آنتن و ۴ عدد پورت شبکه اتصالات مطلوبی را رقم بزنید.



 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها