به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۳۱ ساعت ۱۷:۱۹
کد مطلب : ۴۹۲۱۲۳

طلسم بنفش‌پوشان پایتخت می‌شکند؟

طلسم بنفش‌پوشان پایتخت می‌شکند؟
گروه ورزشی: هفته پنجم لیگ‌ برتر فوتبال امروز (شنبه) با برگزاری دو دیدار پیگیری می‌شود.
به گزارش ایسنا، هفته پنجم لیگ‌ برتر فوتبال از روز گذشته (جمعه) با برگزاری چهار دیدار آغاز شده و تا فردا (یکشنبه) ادامه خواهد داشت.

در روز نخست رقابت‌های این هفته، استقلال و نساجی به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند و داربی کرمان بین مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان نیز بدون گل به اتمام‌ رسید. ملوان با دو گل از سد شمس‌آذر گذشت و پرسپولیس با نتیجه مشابه آلومینیوم اراک را شکست داد.امروز (شنبه) هوادار از فولاد پذیرایی می‌کند و چادرملوی اردکان به خانه استقلال خوزستان خواهد رفت‌.

در ادامه به بررسی بازی های امروز (شنبه) پرداخته‌ایم:
هوادار - فولاد
ساعت ۱۸:۴۵
ورزشگاه پاس قوامین
هوادار در پی به ثمر رساندن اولین گل خود در فصل جدید است.
هوادار تهران یکی از ضعیف‌ترین آغاز های خود در فصول گذشته را تجربه می‌کند. بنفش‌پوشان دو مساوی و دو باخت را تجربه‌ کرده‌اند. آنها تاکنون موفق به گلزنی در فصل جدید نشده‌اند و دریافت پنج گل، آمار منفی را مقابل نام این تیم نمایان ساخته است و باید دید آیا برابر فولاد طلسم عدم گلزنی بنفش‌پوشان پایتخت بالاخره می‌شکند یا نه.

در سمت مقابل فولاد تحت هدایت یحیی گل‌محمدی پنج امتیاز از ۱۲ امتیاز ممکن در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر را کسب کرده و در میانه جدول قرار دارد.فولادی‌ها اخیراً چهره جدیدی به خود گرفته‌اند و احتمالاً این فصل فرصت خوبی برای خودنمایی باشد و باید دید نمایش تیم یحیی مقابل هوادار بحران‌زده چگونه خواهد بود.دو تیم تاکنون شش مرتبه در چارچوب لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند که دو برد سهم فولاد بوده و چهار دیدار با نتیجه مساوی به پایان رسیده است تا هوادار در حسرت شکست فولاد باشد.
وضعیت در جدول: هوادار با دو امتیاز در جایگاه شانزدهم جدول قرار دارد و فولاد با پنج امتیاز تیم یازدهم است.

استقلال خوزستان - چادرملوی اردکان
ساعت ۱۹:۳۰
ورزشگاه غدیر اهواز
استقلال خوزستان و چادرملو هر دو به دنبال کسب دومین پیروزی خود در فصل جدید هستند.
استقلال خوزستان با هدایت میودراگ بوژوویچ روند روبه رشدی به خود گرفته است. آبی‌های خوزستان پس از توقف مقابل آلومینیوم و شکست مقابل گل‌گهر سیرجان، شب کابوس‌واری برای هم‌نام تهرانی خود رقم زدند و استقلال را مغلوب کردند و سپس به تساوی ۲ بر ۲ مقابل شمس‌آذر رضایت دادند.

آنها درحالی این هفته برابر تیم تازه لیگ‌برتری شده چادرملو صف‌آرایی می‌کنند که تاکنون در خانه شکست‌ناپذیر بوده‌اند و باید دید تلاش آنها در دیدار امشب به چه نتیجه‌ای خواهد انجامید.
در نقطه مقابل چادرملوی اردکان پس از نمایش ضعیف در سه بازی ابتدایی فصل جدید، هفته گذشته نساجی را با یک گل مغلوب کرد و اولین برد تاریخ خود در لیگ برتر را جشن گرفت.
حالا امید یزدی‌ها برای ادامه لیگ با برد هفته گذشته افزایش پیدا کرده و باید دید عملکرد شاگردان اخباری در اهواز چگونه خواهد بود.
وضعیت در جدول: استقلال خوزستان با پنج امتیاز تیم دهم جدول است و چادرملو با چهار امتیاز رتبه دوازدهم را به خود اختصاص داده است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها