به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۰۱ - ۱۴:۲۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۰۱ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۴۹۲۲۵۷

مهدی طارمی در موقعیتی جذاب

مهدی طارمی در موقعیتی جذاب
گروه ورزشی: عملکرد سه بازیکن جدید در تیم فوتبال اینتر که روندی صعودی طی چند سال اخیر داشته به شدت مورد توجه قرار گرفته است.به گزارش ورزش سه،ماجرا این روز‌ها برای هواداران اینتر اینطور شده که هیچ‌کدام‌شان نیستند که برای انتخاب ترکیب اصلی در مسابقات مختلف ابهام و هیجان نداشته باشد و هیچ هوادار اینتری نیست که در پایان مسابقات برای بازیکنان تیم محبوبش کف نزند.
 
اینتر در این فصل به تیم جذاب‌تر و خطرناک‌تری تبدیل شده؛ زیرا زیلینسکی دلیل اینکه از پول اعراب صرف نظر کرده را نشان داده. بیسک بار دیگر نشان داد که چرا وستهام در تابستان گذشته حاضر شد ۲۵ میلیون یورو برای او روی میز بگذارد، و درنهایت طارمی در مصاف با سیتی پس از درخشش در پورتو موفق به انجام بیست و ششمین حضور خود در لیگ قهرمانان اروپا شد.
 
اینتر حالا سه بازیکن خطرناک و زهردار دیگر دارد. اینزاگی با وجود علاقه‌ای که به میخیتاریان دارد او را روی نیمکت نشاند تا زیلینسکی بازی کند. با تغییرات ایجاد شده جهش کیفی نسبت به فصل گذشته مشهود است. یک سال پیش مربی نراتزوری چنین امکانی را نداشت. ستاره لهستانی تیم فوتبال اینتر که نمایش قابل توجهی در مصاف سیتی در انگلیس داشت درباره این بازی گفت: «تساوی خوبی بود، ما می‌توانستیم پیروزی را داشته باشیم. می‌دانستیم که باید برای رسیدن به این هدف زجر بکشیم، اما توانستیم بهترین کار را انجام دهیم.»
 
او ادامه می‌دهد: «هافبک ما بسیار قوی است. ما شش نفر هستیم و همه می‌توانیم به راحتی به عنوان شروع کننده در ترکیب اصلی بازی کنیم، مربی در هر مسابقه می‌تواند سه نفر را انتخاب می‌کند.»
 
دیگر خرید قابل توجه اینتر در تابستان مهدی طارمی بوده است و حالا بلافاصله خودش را در موقعیتی قرار داده که ممکن است به زودی جایگزین تورام به عنوان زوج مارتینز شود. اینزاگی چندین بار او را تشویق کرده و بازیکن ایرانی در اتحاد نشان داد که استاندارد عملکردش بالاست. او هنوز گل نزده، ولی به نظر می‌رسد به زودی این اتفاق رخ خواهد داد. مهدی نشان داده کاملا با پتانسیل است، چون فصل گذشته سیمونه اینزاگی با سانچز و آرناوتوویچ نمی‌توانست در شب‌هایی که تورام و مارتینز نبودند تیمش نمایش خوبی داشته باشد و توازن را به دست بیاورد.

درنهایت باید به بیسک اشاره کرد سپس Bisseck وجود دارد. این آلمانی که پیشنهاد وسوسه کننده وستهام برای جذب او رد شد، در حال پرواز است. هر بازی که می‌گذرد او شانس خود برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی جلوتر از پاوارد را بیشتر می‌کند.اینزاگی پس از نمایش شاگردانش در ورزشگاه اتحاد بسیار امیدوارنه نسبت به آینده صحبت کرد و گفت: «ما استراتژی خوبی داشتیم، آماده بودیم، می‌دانستیم که همیشه توپ را در اختیار نخواهیم داشت.»
برچسب ها: مهدی طارمی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها