به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۰۳ - ۱۶:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۰۳ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب : ۴۹۲۶۲۱

روایت دردناک کارگر معدن طبس از حادثه انفجار

روایت دردناک کارگر معدن طبس از حادثه انفجار
گروه فیلم: یکی از کارگران معدن طبس به نام هادی نوباغی که در زمان انفجار از معدن خارج شده بود و سپس برای کمک به همکارانش به داخل تونل بازگشته، روایت دردناکی از این حادثه بیان کرده است.
....
به گزارش انتخاب، نوباغی می‌گوید دیشب در معدن مشغول کار بودیم که کسی آمد و گفت «فرار کنید؛ گاز دارد. کارگاه قربانی آتش گرفته». ما هم آمدیم بالا و یک لقمه نان و چای خوردیم، اما دیدم رفقایم از بلوک بی نیامدند. طاقت نیاوردم، دویدم و رفتم. لباس کار پوشیدم و رفتم و دیدم این‌ها همه شان مرده اند.

او ادامه داد: یکی یکی روی برانکارد گذاشتم و رفتم بالاتر، دیدم سه نفرشان زنده اند. آوردیم و گذاشتیمشان در داخل واگن ها. بقیه هم همه مرده بودند.او ادامه داد: باز هم طاقت نیاوردم. گفتند کارگاه ۱۰۵ هم که رفقای من آنجا بودند، آنجا هم گاز دارد. رفتم بالاتر و دنبال رفقایم می‌گشتم. روی جنازه‌ها راه می‌رفتم که دیدم کسی دارد خر خر می‌کند. دهانش را تمیز کردم دیدم حالش خوب شد. رفتم بالاتر و رفقایم را پیدا کردم. همه مرده بودند. یکی کباب شده بود.

او درمورد میزان آسیب دیدگی خودش هم می‌گوید در آن بالا سرم درد گرفت، گردنم آسیب دید و بدنم سنگین شد. افتادم و آمبولانس مرا به اینجا (مرکز درمانی) آورد.
برچسب ها: معدن طبس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها