به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۰۶ - ۰۰:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۰۵ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب : ۴۹۲۸۹۳

در جامعه ما چه اتفاقی افتاده که حرف‌های ثابتی را باورپذیر کرده است؟

در جامعه ما چه اتفاقی افتاده که حرف‌های ثابتی را باورپذیر کرده است؟
گروه سیاسی:  هادی خانیکی، استاد دانشگاه و چهره شاخص اصلاح طلب، اظهار داشت: من مدتی پیش یک گفت و گویی درباره مستند ثابتی داشتم. در آنجا گفتم که یک وقتی به این مستند بر اساس اسناد می‌پردازید؛ به این معنا که ثابتی کجا درست گفته است و کجا نادرست. کسانی که خودشان شکنجه شدند، بیایند بگویند ما شکنجه شدیم؛ چون او می‌خواهد شکنجه را نفی بکند. یا اینکه چه مسائلی را گفته و چه مسائلی را نگفته است.

به گزارش جماران، او در ادامه افزود:، اما اگر خواسته باشید با این قضیه روایی برخورد کنید، این است که در جامعه ما چه اتفاقی افتاده است که حرف‌های ثابتی را باورپذیر کرده است. آقای ثابتی اگر این حرف‌ها را مثلاً بعد از پیروزی انقلاب می‌گفت، عده‌ای کمی این مسأله را می‌پذیرفتند یا ممکن است افراد خیلی نادر آن را بشنوند؛ ولی الآن که فاصله ایجاد شده و ذهنیت‌های اجتماعی و ارزش‌ها تغییر پیدا کرده است، این حرف باورپذیر می‌شود. خطر این باورپذیری از خود آن حرف‌ها بیشتر است.
** ارسال نظر برای اين مطلب در تاريخ ۱۴۰۳-۰۷-۱۲ ۰۸:۵۶ بسته می شود. **
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها