به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۰۶ - ۱۵:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۰۶ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۴۹۳۰۶۰

فرصت درخشش برای آلمان: نویر مردد شد

فرصت درخشش برای آلمان: نویر مردد شد
گروه ورزشی: مانوئل نویر هنوز به صورت کامل بازگشتش به تیم ملی آلمان را رد نمی‌کند.به گزارش "ورزش سه"، نویر پس از پایان رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ که با حذف تیم ملی آلمان به عنوان میزبان در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات با قبول شکست برابر تیم ملی اسپانیا همراه بود مانند بسیاری دیگر از بازیکنان این تیم تصمیم گرفت که از تیم ملی کشورش خداحافظی کند. 

با توجه به مصدومیت‌های به وجود آمده برای او در چند سال اخیر و بالاتر رفتن سنش، این دروازه‌بان آلمانی تصمیم گرفت که به صورت اختصاصی صرفا در سطح باشگاهی برای بایرن مونیخ به میدان برود و تمرکزش را روی این تیم بگذارد تا بتواند با کیفیت بیشتری در سال‌های پایانی فوتبالش در زمین حضور داشته باشد. 

این بهترین فرصت برای مارک آندره تراشتگن بود که بتواند توانایی‌هایش را بالاخره در تیم ملی آلمان هم نشان دهد اما او در نهایت بدشانسی در بازی بارسلونا مصدوم شد و حالا باید چند ماه دور از میادین باشد تا روند درمانش را طی کند و همین موضوع شایعاتی را درباره احتمال بازگشت نویر مطرح کرده است. 

در روزهای گذشته گفته شده بود که تصمیم نویر در زمینه خداحافظی از تیم ملی آلمان کاملا قطعی است و دیگر حاضر نیست که به دروازه تیم برگردد اما حالا منابع نزدیک به این بازیکن مدعی شده‌اند که او به صورت کامل این احتمال را رد نمی‌کند و تردیدهایی در این باره دارد. هرچند این اتفاق در وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر رخ نخواهد داد اما ممکن است او به زودی به فکر بازگشت به ترکیب تیم ملی کشورش برای کمک به آنها باشد، تصمیمی که هم موافق و هم مخالفان زیادی دارد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها