به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۰۷ - ۱۷:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۰۷ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۴۹۳۱۹۳

تعطیلی ۹بوستان در تهران به‌دلیل بارش‌های شدید

تعطیلی ۹بوستان در تهران به‌دلیل بارش‌های شدید
گروه جامعه: رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تعطیلی و محدودیت تردد چندین بوستان و روددره در تهران در پی هشدار وقوع سیل خبر داد.به گزارش مهر، علی نصیری رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از ممنوعیت و محدودیت تردد در برخی بوستان‌ها و روددره‌های شمالی شهر تهران خبر داد و گفت: در پی هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی، احتمال وقوع سیل در نقاط شهر تهران جدی است.
 
وی افزود: از این روی، برای حفظ جان شهروندان، با هماهنگی به عمل آمده با شهرداران مناطق، برخی از بوستان‌ها که احتمال آسیب‌های جدی را داشتند برای فردا تعطیل اعلام شدند.نصیری اعلام کرد: بر همین اساس، از تردد در روددره‌های دربند و دارآباد ممانعت خواهد شد. همچنین بوستان‌های نهج البلاغه در منطقه ۲، تلو، یاس فاطمی، لویزان، بوستان بانوان و باغ پرندگان در منطقه ۴ و جوانمردان، کوهسار و الهام در منطقه ۵ تعطیل هستند.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران افزود: بوستان جمشیدیه، روددره درکه، گلابدره و خرگوش‌دره و روددره فرحزاد و روددره کن و بوستان پلیس در محدوده منطقه ۴ نیز محدودیت تردد خواهند داشت.

وی همچنین از هماهنگی با استانداری تهران در این زمینه خبر داد و از شهروندان خواست، با توجه به شرایط جوی، از ترددهای غیرضروری طی روز آتی به ویژه در بوستان‌ها و در کنار مسیل ها و در نقاطی که سازه‌های ناپایدار دارند، خودداری کرده و در صورت ضرورت ضمن حفظ هوشیاری از تجهیزات ضروری ایمنی استفاده کنند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها