به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۰۸ - ۱۳:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۰۸ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۴۹۳۳۱۴

جنا اورتگا مقابل گلن پاول در فیلم تازه جی جی آبرامز

جنا اورتگا مقابل گلن پاول در فیلم تازه جی جی آبرامز
گروه فرهنگی: جنا اورتگا بازیگر لاتینی‌تبار هالیوود، نقش مقابل گلن پاول را در فیلم تازه جی جی آبرامز بازی می‌کند.به گزارش صبا، این فیلم که فعلا بدون نام است توسط کمپانی برادران وارنر تهیه می‌شود.تاکنون تلاش رسانه‌های گروهی برای کسب اطلاعات درباره این فیلم و داستان آن، راه به جایی نبرده است.
 
آبرامز فیلم جدید خود را در شرکت فیلمسازی خودش بد ربات تهیه می کند و حاضر به ارائه اطلاعات درباره آن نشده است.البته مدتی قبل اعلام شد این فیلمساز و کمپانی برادران وارنر امتیاز برگردان سینمایی داستان نول بیلی سامرز استفن کینگ را خریداری کرده‌اند و قرار است آبرامز آنرا کارگردانی کند.اما منابع نزدیک به برادران وارنر گفته اند این فیلم هیچ ارتباطی به فیلمی که قرار است اورتگا و پاول در آن بازی کنند ندارد و یک پروژه جداگانه است.

 طبق شنیده‌ها آبرامز اول فیلم بدون نام خود با این دو بازیگر را جلوی دوربین برده و بعد از آن به سراغ کارگردانی فیلمی می‌رود که براساس داستان ترسناک کینگ ساخته می‌شود.نزدیکان به فیلمساز گفته اند او طی چند هفته آینده با برگزاری یک کنفرانس خبری، اطلاعات لازم و کلی درباره فیلم مشترکش با اورتگا و پاول را ارائه خواهد کرد.

به این ترتیب، فعلا نه زمان شروع فیلمبرداری این فیلم بدون نام مشخص است و نه تاریخی برای اکران عمومی آن در نظر گرفته شده است.همه این اتفاقات در شرایطی رخ می‌دهد که از مدت‌ها قبل، صحبت از کارگردانی قسمت تازه‌ای از فرانچایز «جنگ ستارگان» به کارگردانی آبرامز مطرح بوده است.

رسانه‌ها به این نکته هم اشاره می‌کنند که هم پاول و هم اورتگا در چند سال اخیر بازیگر اصلی فیلم‌هایی بوده‌اند که دنباله‌ای بر داستان یک اثر موفق سینمایی بوده است. اشاره آنها به فرانچایزهایی چون «جیغ»، «تاپ گان» و «گردباد» است که با حضور این دو بازیگر، فروش بسیار خوبی در جدول گیشه نمایش سینماها داشته است.به نوشته رسانه‌ها، ظاهرا فیلم جدید این دو نقطه پایانی بر این نوع همکاری‌های دنباله‌دار است!
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها