به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۰۸ - ۱۸:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۰۸ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب : ۴۹۳۴۰۴

حزب الله سلاح‌های پیشرفته و محرمانه‌ای دارد

حزب الله سلاح‌های پیشرفته و محرمانه‌ای دارد
گروه سیاسی:  یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حزب الله دارای سلاح با قدرت تخریبی بالایی هستند و هنوز کسی از آن‌ها خبر ندارد و این سلاح‌ها به تدریج و در زمان مناسب به کار خواهد گرفته شد. 
به گزارش دانشجو، احمد نادری  درباره اهمیت حزب‌الله لبنان از زمان تاسیس آن در سال ۱۹۸۲تاکنون گفت: حزب‌الله از ابتدا یکی از ارکان اصلی محور مقاومت بوده و هدف اصلی‌اش مقاومت علیه اشغالگری رژیم صهیونیستی در فلسطین بوده است و در طول این سال‌ها همواره متحد اصلی جمهوری اسلامی ایران بوده و مورد حمایت و محبوبیت مردم لبنان قرار داشته است. 
وی با اشاره به حملات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، به تبادل آتش میان حزب‌الله و صهیونیست‌ها از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ اشاره کرد و افزود: هدف اصلی حزب‌الله از این تبادل آتش محدود، ایجاد فشار بر جبهه شمالی رژیم صهیونیستی بود تا توان آن‌ها به طور کامل در جبهه غزه متمرکز نشود. 
نادری با اشاره به نتایج این تبادل آتش محدود، گفت: اگرچه این تبادل آتش محدود بود، اما منجر به وارد آمدن تلفات به رژیم صهیونیستی و نابودی برخی زیرساخت‌های آن شد.
نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین از ورود حزب‌الله به فاز جدیدی از جنگ خبر داد و اظهارداشت: در هفته اخیر، با افزایش حملات گسترده رژیم صهیونیستی و ترور چندین رهبر مقاومت، حزب‌الله رسماً اعلام جنگ کرد. 
وی افزود: حزب‌الله تا پیش از این به صورت رسمی اعلام جنگ نکرده بود، اگرچه سید حسن نصرالله در سخنرانی‌های خود بارها به وضعیت جنگی اشاره کرده بود. و اکنون این جنگ به صورت رسمی و تمام‌عیار آغاز شده و ممکن است به مرحله جنگ کامل یا توتال‌وار برسد. 
نادری با اشاره به وجود سلاح‌های محرمانه و غافلگیرکننده‌ای حزب الله که هنوز استفاده نشده گفت: این سلاح‌ها دارای قدرت تخریبی بالایی هستند و هنوز کسی از آن‌ها خبر ندارد. حزب‌الله این سلاح‌ها را به تدریج و در زمان مناسب به کار خواهد گرفت. ممکن است حتی تا پایان این جنگ هم برخی از این سلاح‌ها فاش نشوند، به دلیل اهمیت استراتژیکی که دارند. 
وی با اشاره به اولین حمله موشکی حزب‌الله به تل‌آویو با استفاده از موشک بالستیک افزود: این یکی از توانمندی‌های حزب‌الله است و باید بگویم که حزب‌الله سلاح‌هایی دارد که به موقع و در دفاع از مردم لبنان به کار خواهد رفت. 
نادری به حمایت جمهوری اسلامی ایران از حزب‌الله و محور مقاومت اشاره کرد و تصریح کرد: ما به عنوان جمهوری اسلامی ایران و مجلس شورای اسلامی از ابتدا تاکنون در کنار مردم لبنان و فلسطین ایستاده‌ایم و همچنان به حمایت‌های خود ادامه خواهیم داد. مقام معظم رهبری نیز چندین سال قبل رسماً اعلام کردند که ما به حزب‌الله سلاح داده‌ایم و باز هم خواهیم داد. جمهوری اسلامی هرگونه کمکی که بتواند، از برادران خود در جبهه مقاومت دریغ نخواهد کرد. 
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم غزه و لبنان، تاکید کرد: مبارزه علیه اشغالگری و تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی همچنان ادامه خواهد داشت و جمهوری اسلامی ایران نیز در این جنگ همه‌جانبه، کنار محور مقاومت خواهد ایستاد.
برچسب ها: حزب الله لبنان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها