به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۱۰ - ۱۲:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۱۰ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب : ۴۹۳۶۵۵

خبر رییس هیئت مدیره استقلال درباره نکونام

خبر رییس هیئت مدیره استقلال درباره نکونام
گروه فیلم:  پس از بازگشت کاروان استقلال از قطر، گفت‌وگویی جنجالی با احمد شهریاری، رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال و نماینده رسمی هلدینگ خلیج فارس داشتیم. شهریاری در این گفتگو به سوالات مختلف خبرنگاران پاسخ‌های باورنکردنی و شگفت‌انگیزی داد.
 

او ابتدا درباره وضعیت سرمربیگری استقلال گفت: «امروز هیات مدیره برای تعیین تکلیف وضعیت سرمربی تشکیل می‌شود و تکلیف نکونام مشخص خواهد شد. در هفته سوم منطقی نیست که سرمربی را تغییر دهیم.»
 
 
 
شهریاری همچنین به انتقادات فضای مجازی اشاره کرد و افزود: «انتقاداتی که از من می‌شود را قبول ندارم. مهم نیست که استقلال در دربی شکست خورده، چون یک اتفاق بود!»در ادامه، او به قرارداد نکونام اشاره کرد و گفت: «با آقای نکونام قرارداد سه ساله به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان بسته شده است. بابت دو بازیکن بوسنیایی هم هیچ ضرری به باشگاه نرسیده است.»
 
شهریاری تأکید کرد که از عملکرد خود در سه ماه اخیر راضی است و افزود: «تنها بستن تیم موفقیت نمی‌آورد و باید تیم به هماهنگی بهتری برسد.»او در پایان گفت: «هیات مدیره در مورد سرمربی داخلی یا خارجی تصمیم‌گیری خواهد کرد.»این گفت‌وگو در حالی برگزار شد که استقلال در شرایط حساسی قرار دارد و هواداران انتظار دارند که وضعیت تیم هر چه سریع‌تر مشخص شود.
....

 
مرجع : فوتبالی
برچسب ها: جواد نکونام
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها