به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۱۰ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۴۹۳۷۵۳

عفیف عادت گلزنی به تیم‌های ایرانی را ترک نکرد

عفیف عادت گلزنی به تیم‌های ایرانی را ترک نکرد
گروه ورزشی: اکرم عفیف برای سومین بار برابر استقلال و پنجمین مرتبه مقابل تیم‌های ایرانی موفق به گلزنی شد.به گزارش "ورزش سه"، مرد سال آسیا گلزنی برابر استقلال را خوب یاد گرفته است. اکرم عفیف که شب گذشته بهترین بازیکن میدان شد، روی گل نخست نقش کلیدی را ایفا کرد و با ارسال کرنر او بود که سیدحسین حسینی مرتکب اشتباه شد و دروازه خودی را باز کرد.

او در نیمه دوم نیز با فراری تند و تیز از قلب خط دفاعی استقلال، با تکل روزبه چشمی سرنگون شد که داور بلافاصله یک خطای پنالتی به سود السد اعلام کرد که خود اکرم عفیف پشت این توپ ایستاد و آن را به گل دوم تیمش تبدیل کرد.

این سومین گل اکرم عفیف برابر استقلال بود. در سال 2018 و در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، استقلال و السد با هم روبرو شدند که بازی رفت با پیروزی سه بر یک تیم قطری به پایان رسید.شاگردان شفر نیمه نخست را با پیروزی یک بر صفر به رختکن رفته بودند ولی عفیف جوان در نیمه دوم و روی فراری تند و تیز از سمت چپ، با رحمتی تک به تک شد و توانست دروازه او را باز کند.

در بازی برگشت نیز دوباره اکرم عفیف برابر استقلال خوش درخشید و پس از اینکه پاس بغداد بونجاح را در محوطه جریمه دریافت کرد، از میان مدافعان پرتعداد آبی پوش عبور کرد و با یک شوت به گوشه دروازه رحمتی، گل نخست را به ثمر رساند.عفیف در حالی شب گذشته توانست سومین گلش را برابر استقلال به ثمر برساند که در سال 2020 و در مرحله گروهی لیگ قهرمانان توانست برابر سپاهان نیز گلزنی کند.

در عرصه ملی نیز این بازیکن در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا 2023 نیز برابر تیم ملی ایران یک گل زد و یک پاس گل داد و نقش مهمی در رسیدن قطر به فینال و سپس کسب عنوان قهرمانی ایفا کرد.
مرد سال آسیا در تاریخ 30 مهر نیز باید به مصاف پرسپولیس برود و باید دید که برابر دیگر نماینده ایران چه عملکردی خواهد داشت.
برچسب ها: اکرم عفیف
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها