به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۱۱ - ۰۱:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۱۱ ساعت ۰۱:۵۴
کد مطلب : ۴۹۳۸۱۰

اولین جایزه اروپایی طارمی با پیراهن نراتزوزی 

اولین جایزه اروپایی طارمی با پیراهن نراتزوزی 
گروه ورزشی: یک شب خاطره‌انگیز برای مهدی طارمی در سن سیرو با آتش بازی دیدنی مقابل ستاره سرخ بلگراد. جایی که او ستاره اصلی آبی‌ها لقب گرفت.
به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی در دومین بازی اینترمیلان در این فصل از لیگ قهرمانان فرصت حضور در ترکیب اصلی را به دست آورد تا کیفیت خود را به رخ هواداران این تیم بکشد.
در شبی که سیمونه اینزاگی لائوتارو مارتینز و مارکوس تورام را نیمکت‌نشین کرده بود، فرصت خوبی برای مهدی طارمی شکل گرفت تا بار دیگر توانایی خود را به رخ بکشد و یک شب خاطره انگیز را در سن سیرو به یادگار بگذارد.
دو پاس گل خاص و روی مهارت فردی و سماجت این مهاجم ایرانی و در نهایت اعتماد دیگر ستاره‌های اینتر به وی برای تکمیل این شب رویایی با زدن ضربه پنالتی، باعث شد تا او در پایان جدال با حریف صربستانی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده و اینچنین با جایزه خود عشق بازی کند.
طارمی که هر دو پاس گل خود را در این بازی بر پایه تیزهوشی و سماجت پایه‌گذاری کرده بود، در نهایت با پنالتی‌ای که روی لائوتارو رخ داد، این فرصت را به دست آورد تا تبحر خاص آمیخته با اعتمادبنفس خود را با ثبت اولین گلش با پیراهن این تیم، به پایان برساند. یک شب رویایی که در نهایت با جایزه برترین بازیکن زمین هم تکمیل شد و او اینچنین اولین جایزه فردی‌اش را که مسلما در ادامه هم تداوم خواهد داشت، در آغوش گرفته و سلفی خاص خود را ثبت کند.
برچسب ها: مهدی طارمی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها