به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۱۲ - ۱۵:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۱۲ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب : ۴۹۴۰۱۹

خداحافظی با یک پرچمدار سامسونگ

خداحافظی با یک پرچمدار سامسونگ
گروه علم و فناوری: «آیس یونیورس» (Ice Universe)، افشاگر شناخته‌شده، مدعی شد که سامسونگ قصد دارد نسخه معمولی را از سری گلکسی S۲۶ حذف کند.
سامسونگ پیش‌تر اقدامی مشابه را با سری تبلت‌های خود انجام داده است. سامسونگ در سال جاری میلادی فقط نسخه‌های پلاس و الوترا از سری گلکسی تب S۱۰ را عرضه کرد. در نتیجه، دور از انتظار نیست که رویکردی مشابه را در قبال سری گلکسی S در پیش بگیرد.
به گزارش گجت‌نیوز، به نظر می‌رسد از آنجا که دیگر نسخه استاندارد گلکسی اس ۲۶ نمی‌تواند ارزش رقابتی ویژه‌ای در بازار داشته باشد، سامسونگ فقط اقدام به عرضه نسخه‌های پلاس و اولترا خواهد کرد. هرچند این در مقطع کنونی صرفاً در حد شایعه است، باید منتظر ماند و دید ظرف ماه‌های آتی گزارش‌های جدیدی در تایید این موضوع منتشر می‌شوند یا خیر. انتظار می‌رود سری اس ۲۶ به رسم همیشه در ژانویه سال ۲۰۲۶ به‌صورت رسمی رونمایی و سپس روانه بازار شود.
البته افشاگری که گزارش حذف نسخه استاندارد از سری گلکسی S۲۶ را منتشر کرده است، سابقه قابل اتکایی دارد. با وجود این، در برخی از مواقع هم گزارش‌هایی از سوی او منتشر شده‌اند که خلاف واقعیت از آب در آمدند یا دست کم اغراق‌شده بودند.
حتی نسخه معمولی گلکسی S۲۵ هم که در آینده نزدیک به مرحله عرضه می‌رسد، با چالش‌هایی دست و پنجه نرم خواهد کرد؛ چراکه شرکت‌های چینی تولیدکننده گوشی طی چند ماه آینده گوشی‌هایی کوچک‌تر با مشخصات فنی سطح بالا و قیمت رقابتی را عرضه می‌کنند که می‌توانند برای نسخه معمولی گوشی پرچمدار جدید سامسونگ مشکل‌ساز شوند.
برچسب ها: سامسونگ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها