به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۱۴ - ۱۲:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۱۴ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب : ۴۹۴۲۱۷

قیمت پنجره دوجداره وین تک و هافمن

گروه کسب و کار: 6 عامل موثر بر قیمت پنجره دوجداره وین تک و هافمن چیست؟ | مزایا و معایب پنجره دوجداره چیست؟
قیمت پنجره دوجداره وین تک و هافمن
قیمت پنجره دوجداره وین تک، هافمن و دیگر برندها، به عوامل متعددی مثل نوع و مقدار پروفیل، جنس و تعداد شیشه، کیفیت و تعداد یراق آلات و .... بستگی دارد. ارزان‌ترین قیمت پنجره دوجداره را می‌توانید در مدرن سازه بیابید. پنجره‌های دوجداره دارای انواع مختلفی هستند و قیمت آنها با یکدیگر متفاوت است.
قیمت پنجره دوجداره هافمن فرق چندانی با دیگر برندها ندارد و تفاوت عمده اختلاف قیمت میان پنجره‌های دوجداره، به دلایل دیگر مثل نوع پروفیل بکار رفته، ابعاد پنجره و... وابسته است. مدرن سازه، با کیفیت‌ترین درب و پنجره دوجداره را با قیمتی رقابتی و ارزان در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

چه عواملی بر روی قیمت پنجره دوجداره هافمن تاثیرگذار هستند؟

پنجره دوجداره

همانطور که اشاره کردیم، قیمت پنجره دوجداره وین تک ، هافمن و دیگر برندها با یکدیگر اختلاف چندانی ندارند و علت اختلاف قیمت میان درب و پنجره دوجداره، عوامل تاثیرگذار دیگر است. از عوامل موثر بر قیمت پنجره دوجداره UPVC و آلومینیومی، موارد زیر هستند:

1.    نوع و مقدار پروفیل
در ساخت درب و پنجره دوجداره از دو نوع پروفیل UPVC و پروفیل آلومینیوم می‌توان استفاده کرد. پروفیل یو پی وی سی سبک‌تر بوده، قیمت مناسب‌تری داشته و نیاز به نگهداری کمتری دارد؛ اما پروفیل آلومینیوم سنگین‌تر بوده، قیمت بالاتری دارد و عایق بندی بسیار قوی‌تری نسبت به درب و پنجره یو پی وی سی ایجاد می‌کند.
پنجره‌های آلومینیومی رسانا هستند و حرارت را از خود عبور می‌دهند، به همین علت نوعی عایق به نام ترمال بریک بر روی چارچوب پنجره قرار می‌گیرد و این رسانا بودن را خنثی می‌کند؛ یکی از علت‌های بالا بودن قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی، وجود ترمال بریک است. وجود این لایه عایق، سبب جلوگیری از ورود حرارت، گرد و غبار، سروصدا به داخل ساختمان می‌شود.
اگر به دنبال پنجره دوجداره ارزان قیمت هستید، می‌توانید از پروفیل یو پی وی سی برندهای ایرانی استفاده کند؛ اما اگر زیبایی پنجره و میزان عایق بندی آن برای شما مهم است، پیشنهاد می‌دهیم پنجره دوجداره ترمال بریک را خریداری نمایید.

2.    ابعاد درب و پنجره
ابعاد درب و پنجره تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت پنجره دوجداره وین تک دارد. هرچه ابعاد بزرگتر باشد، برای ساخت پنجره باید از پروفیل، یراق آلات و شیشه بیشتر استفاده کرد.

3.    نوع و تعداد شیشه
یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت پنجره دوجداره هافمن، تعداد و نوع شیشه بکار رفته در پنجره است. در ساخت پنجره می‌توان شیشه تک جداره، دوجداره و سه جداره استفاده کرد. شیشه‌های تک جداره عایق بندی ضعیفی نسبت به دوجداره و سه جداره ایجاد می‌کنند. در ساخت پنجره می‌توان از شیشه معمولی، سکوریت یا لمینت استفاده کرد. شیشه معمولی نسبت به دیگر شیشه‌ها قیمت مناسب‌تری دارد.
در پنجره دوجداره،، دو شیشه در کنار یکدیگر قرار گرفته و فاصله میان آنها با گاز آرگون پر می‌شود و به همین سبب عایق بندی مناسبی ایجاد می‌کنند. در پنجره‌های سه جداره، سه شیشه در کنار هم قرار می‌گیرد و به همین علت قیمت سه جداره از دوجداره و قیمت پنجره دوجداره وین تک از پنجره تک جداره، بیشتر است.

4.    یراق آلات
 بسته به نوع بازو بسته شدن و تعداد درب‌های پنجره از یراق آلات گوناگون با کیفیت متفاوت، استفاده خواهد شد. بطور مثال برای پنجره دوجداره کشویی، باید از ریل استفاده شود. کیفیت یراق آلات در استحکام پنجره بسیار تاثیرگذار است و به همین علت باید در زمان نصب از یراق آلات با کیفیت استفاده شود. هرچه کیفیت یراق آلات مصرفی بالاتر باشد، قیمت افزایش می‌یابد.

5.    نحوه باز و بسته شدن پنجره
قیمت پنجره دوجداره وین تک، ارتباط مستقیمی با نحوه باز و بسته شدن پنجره دارد. پنجره‌های دوجداره از نظر بازشو، دارای انواع مختلفی از جمله: پنجره دوجداره ریلی، پنجره دوجداره ریلی، پنجره فولکس واگنی، پنجره آکاردئونی و... می‌شوند. قیمت هر کدام از این پنجره‌ها، با یکدیگر متفاوت است.

6.    طرح پنجره دوجداره
پنجره دوجداره را می‌توان در طرح‌های گوناگون و مناسب با دکوراسیون داخلی ساختمان، ساخت. ‌رایج‌ترین طرح، پروفیل‌های مستطیل شکل هستند و این طرح قیمت مناسب‌تری نسبت به دیگر طرح‌ها دارد. قیمت پنجره دوجداره هافمن با توجه به طرح انتخابی شما، تغییر می‌کند.

مزایای استفاده از پنجره دوجداره هافمن و وین تک
با پیشرفت صنعت ساخت درب و پنجره، دیگر در ساختمان از پنجره‌های قدیمی و آهنی استفاده نمی‌شود و پنجره‌های دوجداره، جایگزین پنجره‌های قدیمی شده‌اند. دلیل محبوبیت پنجره‌های دوجداره، مزایای استفاده از آنها است. این پنجره‌ها علاوه بر مزیت‌های بسیار، قیمت مناسبی دارند. قیمت پنجره دوجداره وین تک در مقایسه با مزیتی که دارد، بسیار ناچیز است. از مزایای استفاده از پنجره دوجداره می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
•    جلوگیری از ورود گرد و غبار و سر و صدا: پنجره دوجداره با ایجاد عایق بندی، از ورود گرد و غبار، سرو صدا، نم باران و ... به داخل ساختمان جلوگیری می‌کند.
•    صرفه جویی در مصرف انرژی:  با ایجاد عایق بندی، مقدار زیادی از ورود سرما و گرما به فضای داخلی ساختمان جلوگیری می‌شود و به همین سبب، از سیستم سرمایش و گرمایش کمتر استفاده می‌شود.
•    مقاوم در برابر نم باران و رطوبت: پروفیل‌های پنجره دوجداره، در برابر شرایط محیطی بسیار مقاوم هستند و از ورود نم باران و رطوبت به داخل ساختمان، جلوگیری می‌کنند.
•    تنوع در طرح و رنگ: تنوع طرح و رنگ پروفیل‌های پنجره دوجداره بسیار زیاد است و شما می‌توانید این پنجره‌ها را در طرح و رنگ دلخواه خود، سفارش دهید.
•    قیمت مناسب: قیمت پنجره دوجداره هافمن، در مقایسه با مزایا و کارایی آن، بسیار مناسب است. برای استعلام قیمت با مدرن سازه تماس بگیرید.

معایب پنجره دوجداره
هر نوع درب و پنجره‌ای در کنار مزایا، معایبی نیز دارد؛ اما پنجره‌های دوجداره هیچگونه ایرادی ندارند و بهترین نوع پنجره، برای تمامی ساختمان‌های اداری، منزل، مجتمع‌های تجاری و... بشمار می‌روند. البته باید در نظر داشت که کیفیت مواد اولیه و یراق آلات بکار رفته در ساخت این پنجره‌ها، تاثیر مستقیم بر روی کیفیت پنجره‌های دوجداره دارند.
اگر در ساخت پنجره دوجداره از مواد بی‌کیفیت استفاده شود، این پنجره‌ها عایق بندی مورد نیاز را ایجاد نمی‌کنند و طول عمر کوتاهی خواهند داشت. به همین علت بسیار مهم است که خرید پنجره دوجداره هافمن و وین تک را در شرکت‌های معتبر، انجام دهید.

خرید پنجره دوجداره هافمن و وین تک

خرید پنجره دوجداره

همانطور که گفتیم، خرید پنجره دوجداره را باید از مراکز معتبر انجام دهید، یکی از معتبرترین مراکز فروش پنجره دوجداره هافمن، وین تک، ویستابست و دیگر برندها، شرکت مدرن سازه است. قیمت پنجره دوجداره هافمن و برندهای دیگر، در این مجموعه بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.
مشاورین مدرن سازه با توجه به دکوراسیون داخلی ساختمان، سلیقه و خواسته شما، بهترین پنجره دوجداره را به شما پیشنهاد  می‌دهند. برای ارتباط با مشاورین این مجموعه و استعلام قیمت، با شرکت مدرن سازه تماس بگیرید.

 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها