به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۱۵ - ۱۴:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۱۵ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب : ۴۹۴۵۲۰

پاسخ تند به سوارز: ریاکارتر از همه خودتی

پاسخ تند به سوارز: ریاکارتر از همه خودتی
گروه ورزشی: فیزیوتراپیست سابق تیم زنان ناسیونال اروگوئه، در پاسخ به انتقادات لوئیس سوارز از مارسلو بیلسا او را ریاکار توصیف کرد.به گزارش "ورزش سه"، نظرات درباره اظهارات اخیر لوئیس سوارز علیه مارسلو بیلسا که او را به بدرفتاری با بازیکنان و کارکنان تیم ملی اروگوئه متهم کرده، همچنان ادامه دارد. حالا کسی که در زمان حضور این مهاجم در ناسیونال اروگوئه او را می‌شناخت، نیز به این قضیه واکنش نشان داده است.

اظهارات جنجالی لوئیس سوآرز علیه بیلسا بسیار بحث‌برانگیز شده است. مایرا جاکیمچوک، فیزیوتراپیست سابق ناسیونال، که در زمان بازگشت سوارز به ناسیونال در سال ۲۰۲۲ در تیم فوتبال زنان کار می‌کرد، سکوت خود را شکست و او را به همان چیزی که به مربی نسبت می‌دهد، متهم کرد.

او در مورد سوارز نوشت: «امروز می بینم که ریاکاری به اوج خودش رسیده است. لوئیس، فراموش نکن که وقتی به ناسیونال آمدی، ما هم دستور داشتیم که با تو احوالپرسی نکنیم، به تو نگاه نکنیم و از تو عکس و امضا نخواهیم. این را هیچ‌کس به من نگفت چون خودم آن را تجربه کردم. همیشه باید دو روی سکه را نشان دهیم. باید خودمان باشیم و تظاهر نکنیم وگرنه همیشه ریاکار خواهیم بود.»

در بخش دیگری از متن خود، این فیزیوتراپ همچنین گفت: «مشکل با بیلسا و سوارز این است که به جای ستایش بازیکن فوتبال، شخص را ستایش می‌کنند. من سوارز را به عنوان بازیکن فوتبال دوست دارم، چه کسی او را به عنوان یک بازیکن دوست ندارد؟ در نهایت همه ما سعی می کنیم بهترین تصویر را از خودمان ارائه دهیم اما باید با کمی واقعیت نیز همراه باشد، زیرا در غیر این صورت ریاکار می شویم.»

اظهارات سوارز درباره بیلسا چه بود؟
سوارز در برنامه تلویزیونی "De futbol se habla asi" و در مورد بیلسا گفت: «در کمپ تیم ملی، هیچکس اجازه ندارد پس از ورود به ما سلام کند و با ما غذا بخورد. آنها باید خیلی مراقب رفتارشان باشند. دلم می‌شکند که وضعیت امروز در کمپ تیم ملی اینگونه است.

موقعیت‌هایی در کوپا آمه‌ریکا وجود داشت که به من آسیب زد، اما من آنها را به خاطر بهم نخوردن جو تیم به هیچکس نگفتم. بسیاری از بازیکنان جلسه‌ای برگزار کردند تا از مربی بخواهند که حداقل به ما صبح بخیر بگوید، اما او حتی سلام هم نمی‌کرد. بیلسا برای مثال یک کنفرانس خبری برگزار می‌کند و چیزهای شگفت انگیزی در مورد مردم می‌گوید. او در نیویورک روزی از ما خواست که برای احوالپرسی با طرفداران توقف نکنیم، من ایستادم و به او گفتم که به هر حال قرار است به مردم سلام کنیم. من پنج دقیقه‌ای با بیلسا صحبت کردم، به عنوان رهبر گروه صحبت می‌کردم، و در پایان او فقط پاسخ داد که خیلی از شما متشکرم. از همه می‌خواهم که اگر مشکلی پیش آمد، طرفداران آن را به بازیکنان تحمیل نکنند. بیلسا کل گروه را از هم جدا کرده و حتی نحوه تمرین تیم هم به صورت کامل عوض شده است.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها