به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۱۶ - ۱۸:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۱۶ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب : ۴۹۴۷۱۷

عصبانیت دوناروما بعد از ناکامی پاریسی‌ها

عصبانیت دوناروما بعد از ناکامی پاریسی‌ها
گروه ورزشی: دروازه‌بان ایتالیایی پاری‌سن‌ژرمن به هفته تلخ تیمش واکنش نشان داد و ابراز امیدواری کرد همبازیانش از اشتباه‌هایشان درس بگیرند.به گزارش ایسنا، پاری‌سن‌ژرمن در هفته هفتم لیگ فرانسه برابر نیس به تساوی یک بر یک رضایت داد تا ناکامی تیم پاریسی در یک هفته و بعد از شکست برابر آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا تداوم داشته باشد.
 
جان‌لوئیجی دوناروما، دروازه‌بان پاریسی‌ها، بعد از این بازی گفت: نیمه اول خیلی خوب نبودیم. باید بهتر بازی کنیم. باید پیشرفت کنیم چون خیلی مهم است. در نیمه دوم بهتر بازی کردیم. خیلی عصبانی‌ام چون گل دیگری دریافت کردیم که اصلا انتظارش را نداشتم. باید تهاجمی‌تر بازی کنیم. انتقادها روی من تاثیر نمی‌گذارند. من برای انتقادها آماده‌ام.

پاری‌سن‌ژرمن هفته پیش در لیگ قهرمانان اروپا نیز با دو گل برابر آرسنال شکست خورده بود. دوناروما در آن بازی مرتکب دو اشتباه مرگبار شد که هر دو اشتباه منجر به گل‌های آرسنال شدند. ژروم روتن، بازیکن سابق پاری‌سن‌ژرمن، عنوان کرد که از اشتباه‌های دوناروما در لیگ قهرمانان اروپا خسته شده است و این سوال را مطرح کرد که چرا این دروازه‌بان ایتالیایی بهترین دروازه‌بان جهان شناخته می‌شود.پاری‌سن‌ژرمن در حال حاضر با ۱۷ امتیاز در رده دوم جدول لیگ یک فرانسه قرار دارد و در تعقیب موناکوی صدرنشین است.

دوناروما ۶۸ بازی ملی دارد و با تیم ملی ایتالیا قهرمان یورو ۲۰۲۰ شد. این دروازه‌بان همچنین ۲۵۰ بازی برای میلان و ۱۱۹ بازی نیز برای پاری‌سن‌ژرمن انجام داده است. او اکنون در اردوی تیم ملی ایتالیا حضور دارد تا در دو بازی پیش روی آتزوری در لیگ ملت‌ها درون دروازه قرار گیرد و هفته تلخ باشگاهی‌اش را به دست فراموشی بسپرد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها