به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۱۷ - ۱۴:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۱۷ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب : ۴۹۴۷۶۷

شب بدِ بیرانوند و وکیلش در برنامه میثاقی

شب بدِ بیرانوند و وکیلش در برنامه میثاقی
گروه ورزشی: وکیل علیرضا بیرانوند درباره حواشی رای جنجالی او و همچنین ماجرای رشوه به پرسپولیس در برنامه فوتبال برتر صحبت کرد.
 
یک روز بعد از مصاحبه بسیار عجیب و دور از انتظار علیرضا بیرانوند در میکسدزون ورزشگاه یادگارامام، مسئول کمیته حقوقی باشگاه پرسپولیس و وکیل علیرضا بیرانوند از سوی محمدحسین میثاقی روی آنتن زنده آمدند تا در مورد حکم محرومیت تعلیقی، جریمه بیست میلیاردی و همچنین اتهام شیرینی پنج میلیاردی به اعضای هیئت مدیره پرسپولیس برای صدور الحاقیه صحبت کنند.
 
 
 
 
 سلیمانی به طور واضح در این برنامه از اعتراف بیرانوند درخصوص رشوه به پرسپولیس عقب‌نشینی کرد و با امتناع از توضیح درمورد الحاقیه و «شیرینی 5 میلیاردی» گفت: هنوز روی این پرونده اعلام وکالت نکرده‌ام!از طرفی هم بیرانوند امشب اردوی تیم ملی را بهانه کرد و از گفت و گوی مستقیم و واضح درخصوص ماجرای رشوه خودداری کرد.
 
 هومن هدایتی معاون حقوقی باشگاه در پاسخ به تهدید بیرانوند مبنی بر انتشار فیلم رشوه در این برنامه گفت: از این بازیکن می‌خواهیم که هرچه سریع تر آن را منتشر کند. بیرانوند نیز با ارسال پیامک در جواب به هدایتی گفت: وکیل پرسپولیس از آن شخص اجازه گرفته که میگوید فیلم را منتشر کنم؟
 بیرانوند بازیکن تیم ملی که در اردو به سر می‌برد به ‌جای تمرکز بر حرفه خود تا ساعاتی از نیمه شب در گیرودار حواشی بی‌پایان خود و پرسپولیس است و از حل و شفافیت این موضوع عاجز است.

او فعلا خود را گرفتار یک مخمصه کرده که رهایی از آن چندان ساده نیست. سکوت امشب بیرانوند و توجیه غیرمنطقی وکیل او گویای این است که هر دو مسیر درستی را برای رسیدن به عدالت طی نکرده‌اند، البته اگر فدراسیون فوتبال به شکل دقیق‌ وجدی‌تر پیگیر این پرونده بود این مسئله در این حد کشدار نمی‌شد.

 
مرجع : برترین ها
برچسب ها: علیرضا بیراوند
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها