به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۱۷ - ۱۵:۲۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۱۷ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۴۹۴۸۱۸

فیلم بعدی ویل اسمیت معلوم شد

فیلم بعدی ویل اسمیت معلوم شد
گروه فرهنگی: مایکل بی در حال مذاکره است تا کارگردانی ویل اسمیت را در یک فیلم اکشن بر عهده بگیرد.به گزارش هالیوود ریپورتر، مایکل بی در حال مذاکره است تا کارگردانی ویل اسمیت در فیلم اکشن «شل کن سفت کن» (Fast and Loose) نتفلیکس را انجام دهد.
 
این فیلم درباره تبهکاری است که پس از یک حمله حافظه خود را از دست می‌دهد و به تدریج متوجه می‌شود که یک مامور سیا بوده و زندگی دوگانه‌ای داشته است. جان هوبر، اریش هوبر، کریس برمنر و اریک پیرسون فیلمنامه را نوشته‌اند.

ساخت این فیلم پیش از ماجرای سیلی ویل اسمیت به کریس راک در مراسم اسکار ۲۰۲۲ مطرح بود و یک هفته قبل از مراسم اسکار دیوید لیچ از این پروژه خارج شده بود تا کارگردانی «مرد پاییزی» فیلم اکشن کمدی با بازی رایان گاسلینگ و امیلی بلانت را که اوایل امسال اکران شد، انجام دهد.

مایکل بی پیش از این در اکشن-کمدی «پسران بد» در سال ۱۹۹۵ و دنباله آن در سال ۲۰۰۳ با ویل اسمیت کار کرده است. اسمیت و مارتین لارنس به تازگی در فیلم چهارم این مجموعه با عنوان «پسران بد: بران یا بمیر» که سونی ماه ژوئن اکران کرد، بار دیگر ظاهر شدند. این فیلم جایگاه اسمیت به عنوان یک بازیگر محبوب سینما را دوباره تثبیت کرد.

با فروش ۴۰۰ میلیون دلاری این فیلم در گیشه های جهانی گفته شد اسمیت در حال مذاکره برای بازی در یک فیلم علمی تخیلی برای سونی است. در آن زمان هنوز کارگردانی برای این فیلم اقتباسی تعیین نشده بود.

دیگر فیلم های ویل اسمیت در سال‌های اخیر بازی در «آزادی» ۲۰۲۲ و «کینگ ریچارد» در سال ۲۰۲۱ است که برای دومی اولین اسکار خود را دریافت کرد.جدیدترین پروژه مایکل بی به عنوان کارگردان، «آمبولانس» با بازی جیک جیلنهال و یحیی عبدالمتین دوم بود. بی که کارگردان مجموعه «تبدیل شوندگان» است، پیش از این فیلم اکشن «۶ زیرزمینی» با بازی رایان رینولدز و پیمان معادی را برای نتفلیکس انجام داد که سال ۲۰۱۹ پخش شد.
مرجع : مهر
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها