به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۱۷ - ۱۵:۲۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۱۷ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب : ۴۹۴۸۱۹

هزینه دوره کوچینگ دانشگاه تهران

گروه کسب و کار: اگر به دنبال یادگیری تکنیک‌های کوچینگ سازمانی، مربیگری زندگی و توسعه فردی هستید بهترین روش شرکت در دوره‌های معتبر کوچینگ است. این دوره‌ها به شدت محبوب بوده و در سال‌های اخیر دانشگاه تهران نیز اقدام به برگزاری آن با کیفیت بالایی به صورت کاملا عمومی کرده که کوچ‌های توانمند و متخصصی را در این حوزه آموزش داده است.
کوچینگ دانشگاه تهران
کوچینگ دانشگاه تهران
 هزینه دوره‌های کوچینگ دانشگاه تهران و ارائه اطلاعات شفاف و درست درباره شرایط پرداخت، به شرایط فردی و نوع دوره کوچینگ مناسب شما بستگی دارد. در واقع با توجه به تنوع دوره‌های کوچینگ، هزینه شرکت در دوره‌ها از 20 تا 60 میلیون تومان متفاوت است.

شروع برگزاری دوره های کوچینگ از دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران
دوره‌های کوچینگ از دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران با هدف ارتقاء مهارت‌های فردی و حرفه‌ای آغاز شده و به یکی از برنامه‌های آموزشی معتبر در این حوزه تبدیل شده‌اند. این دوره‌ها با استفاده از روش‌های علمی و تجربی، شرکت‌کنندگان را با تکنیک‌های مؤثر کوچینگ آشنا می‌کنند و به آن‌ها کمک می‌کنند تا توانمندی‌های خود را در زمینه هدایت و راهنمایی دیگران بهبود بخشند. با توجه به نیاز روزافزون به کوچینگ در جامعه، این دوره‌ها به ویژه برای افرادی که به دنبال توسعه مهارت‌های رهبری و مشاوره هستند، طراحی شده است.
مرکز برگزاری دوره‌های کوچینگ دانشگاه تهران، به آدرس tvf.ir، به‌عنوان مرکز اصلی برگزاری این دوره‌های تخصصی فعالیت می‌کند. در این مرکز، شرکت‌کنندگان می‌توانند از آموزش‌های ارائه شده توسط اساتید برجسته و متخصص در حوزه روانشناسی بهره‌مند شوند. این دوره‌ها به‌طور عملی و نظری برگزار می‌شوند و به شرکت‌کنندگان این امکان را می‌دهند که مهارت‌های لازم برای انجام کوچینگ مؤثر را در دنیای واقعی کسب کنند. با ثبت‌نام در این دوره‌ها، علاقه‌مندان می‌توانند به جمع متخصصان این حوزه بپیوندند و به توسعه فردی و حرفه‌ای خود کمک کنند.

دانشکده روانشناسی

تنوع در دوره‌های کوچینگ، عامل اصلی اختلاف هزینه دوره‌ها
اگر رشته جدیدی را شروع کرده اید و در پی مربیگری تجارت خود هستید دوره مربیگری کوچینگ روانشناسی دانشگاه تهران فوق العاده بی نظیر است. این نوع دوره ها با آموزش تکنیک های مدیریتی، پشتیبانی و خودسازی به منظور دستیابی به هدف‌های سازمانی و غیره در بهترین مسیر ایجاد شده است. در ادامه این بخش سه دسته اصلی دوره‌های کوچینگ که در دانشگاه تهران برگزار می‌شوند را به شکل دقیقی معرفی می‌کنیم.

دوره لایف کوچینگ
در این دوره مربی با حضور و حمایت گرم خود پرسش‌های مهندسی شده‌ای را مطرح می‌کند تا از توانمندی‌های ما مطلع شود. سپس برای روشن شدن مسیر به افراد آموزش می دهد تا هدف‌ها و خواسته‌های خود را با کمک بهترین نسخه هر فرد به دست آورند. در واقع این نوع دوره ها برای سعادتمندی متناسب ما در ابعاد مختلف زندگی محشر هستند.
 پدر کوچینگ دنیا یعنی توماس لئونارد معتقد است که موفقیت در بیزینس بدون برطرف کردن نقص های زندگی شخصی امکان پذیر نیست. در دوره لایف کوچینگ زندگی افراد دچار تغییرات زیادی می‌شود که با پیدا شدن ریشه اختلالات عملکردی و رفتاری در زمینه های مختلف با حمایت‌های مربیان دلسوز بدون شک رفع می‌شوند.
دوره لایف کوچینگ ابتدا از خودِ شما ورژنی درخشان‌تر خواهد ساخت، سپس به این دلیل که آموزه‌ها در شکل دادن به شخصیت شما به عنوان یک ابَر انسان، به شکلی عالی اثر گذار خواهند بود، به خودتان نیز این توانایی را می‌دهد که برای آدم‌های دیگر نقش لایف‌کوچ را بازی کنید و به بهبود زندگی دیگران نیز کمک کنید.

دوره لایف کوچینگ

دوره بیزینس کوچینگ
تمام آنچه که یک بیزینس من (یا بیزینس وومن) برای موفقیت نیاز دارد، در منابعی که در اختیارش هست خلاصه نمی‌شود. منابع مالی، علمی و انسانی، برای باقی ماندن و توسعه پیدا کردن در کسب و کار لازم است اما کافی نیست! آنچه پازل موفقیت یک بیزینس را تکمیل می‌کند، درست کنار هم قرار دادن تمام این‌ها در کنار هم و بازدهی حداکثری تمامی موتورهای فعال ساختارِ یک کسب و کار است.
در دوره بیزینس کوچینگ ابزارها و دانش عملی را برای افراد ارائه می‌دهند. با این کار افراد عملا تبدیل به مربی تجارت خود می‌شوند. دوره‌ بیزینس کوچینگ دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران برای هر کسی با هر اندازه از اطلاعات نظارتی، توسعه تیمی و سواد مدیریتی مناسب است.
 با عمیق‌تر شدن سیستم‌های مدیریتی برای موفقیت در این عرصه نقش پررنگ این دوره‌ها به چشم می‌خورد. در این دوره افراد یاد می‌گیرند که چگونه  با درست قرار دادن منابع مختلف در کنار هم حداکثر بازدهی و توسعه کاری داشته باشند.

دوره تربیت کوچ حرفه‌ای
تجارت‌های بزرگ نیاز مبرمی به کوچینگ‌های حرفه ای دارند. برنامه این دوره آموزشی بسیار جامع بوده و با بهره گیری از مهارت های روانشناسی کلیه اصول را به متقاضیان آموزش می دهند. شناخت پتانسیل های خود می تواند شروع عملکرد مثبت افراد باشد که در کوچینگ قطعا اتفاق می‌افتد. سبک دوره‌های تربیت کوچ حرفه ای بر پایه خود هدایتی بوده که تاکید زیادی روی تصمیم گیری، گوش کردن، فکر کردن، پرسشگری و بازخورد دارد.
با بهره گرفتن از آموزه‌های این دوره اثرات آن را روی نتایج کسب و کار خود به وضوح خواهید دید. حتی قادر خواهید بود زمان زیادی را برای خود ذخیره کنید بدون اینکه دیگر نیاز به مدیریت جزئیات داشته باشید. در حال حاضر گرایش‌های زیادی به دوره‌های کوچینگ افزوده شده که نیاز جامعه حکم می‌کند تا به شکل حرفه‌ای کوچینگ را، داوطلبان آموزش ببینند. همچنین، کسانی که دوره کوچینگ زندگی را گذرانده‌اند می‌توانند به شکل تخصصی مهارت‌های کوچینگ حرفه‌ای را آموزش ببینند.
در نتیجه شرکت در دوره تربیت کوچ حرفه‌ای به شما امکان می‌دهد مهارت‌های کوچینگ ابتدایی و پیشرفته را به طور جامع و عمیق آموخته و تسلط پیدا کنید.

هزینه دوره کوچینگ دانشگاه تهران
هزینه هر دوره معیاری برای ارزش دوره‌های کوچینگ نیست. به عبارت دیگر هر فرد با در نظر گرفتن الگوهایی مانند سطح مهارتی خود، هدف‌ها و احتیاجات شخصی در زندگی میان دوره‌های کوچینگ با هزینه متفاوت، از حدود 20 میلیون برای کوچینگ زندگی گرفته تا حدود 60 میلیون برای دوره تربیت کوچ حرفه ای شرکت می‌کند. اما نگران هزینه‌ها نباشید چرا که دانشکده روانشناسی شرایط پرداخت اقساطی شهریه برای ثبت نام کلیه دوره ها را ایجاد کرده است.
در دو روز اول اغلب دوره ها با دروس خودشناسی و سپس حداقل دویست ساعت آموزش تخصصی مهارت های کوچینگ به شکل آنلاین یا حضوری با مجرب ترین اساتید آغاز می‌شود که هزینه هر دوره با در نظر داشتن سر فصل‌ها، مدرک دوره، نوسانات اقتصادی، دانشگاه برگزار کننده و بازه زمانی که صرف شده مختلف است. شرکت در دوره‌های کوچینگ دانشگاه تهران مشابه سرمایه گذاری بلند مدت بوده که بازگشت سرمایه آن تضمین شده است.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها