به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۱۷ - ۱۵:۲۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۱۷ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۴۹۴۸۷۹

پرسپولیس بی خیال علیرضا بیرانوند نمی‌شود

پرسپولیس بی خیال علیرضا بیرانوند نمی‌شود
گروه ورزشی: ماجرا‌های بیرانوند و پرسپولیس تمامی ندارد و هر روز داستان جدیدی برای گلر شماره یک تیم ملی و باشگاه سابقش به وجود می‌آید. طرفین این ماجرا، دعوا‌های حقوقی زیادی دارند و در جدیدترین این مناقشه‌ها باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به بیرانوند و وکیلش اعلام کرد هر چه زودتر طلب این باشگاه را پرداخت کند. اما حکایت این طلب چیست و مبلغ آن چقدر است؟
 
طلب اول پرسپولیس مربوط به قرارداد چند سال پیش علیرضا بیرانوند با شرکت البسه ورزشی پوما بوده که باید بیرو ۳۰ درصد از این قرارداد اسپانسری‌اش را به باشگاه پرسپولیس می‌داده، اما گویا این کار را نکرده است. سهم پرسپولیس از این قرارداد اسپانسری ۷۰ هزار دلار بوده و حالا این باشگاه بعد از چند سال دنبال این پول است. اظهارنامه بعدی باشگاه پرسپولیس علیه بیرانوند درمورد عدم پوشیدن پیراهن این بازیکن که نام اسپانسر باشگاه روی آن درج شده بود، است.

او دو بار از این کار امتناع ورزیده بود و حالا پرسپولیس مبلغ ۹۲۰ میلیون او را جریمه کرده است. این دو موضوع مربوط به چند سال قبل و در دوران اول حضور بیرانوند در پرسپولیس است و، چون علیرضا تا حالا عضوی از این تیم بود، در واقع مدیران باشگاه پرسپولیس نمی‌خواستند علیه گلر خود پرونده تشکیل دهند.حالا که کار طرفین به جدایی و دعوا کشیده، باشگاه پرسپولیس هم خواهان دریافت طلبش از بیرانوند شده و حال باید دید این پرونده به کجا خواهد رسید.
مرجع : خبرورزشی
برچسب ها: علیرضا بیراوند
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها