به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۲۲ - ۱۳:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۲۲ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۴۹۵۵۹۲

سوپرمن در نقش «وولترون»

سوپرمن در نقش «وولترون»
گروه فرهنگی: هنری کاویل بازیگر انگلیسی‌تبار سینما با قبول یک نقش ابرقهرمانانه تازه، نقش اصلی نسخه زنده «وولترون» را که بر اساس یک مانگای ژاپنی ساخته می‌شود، بازی می‌کند.به گزارش صبا، او در این اکشن کمیک استریپی در قالب کاراکتر یک موجود روبات‌گونه ظاهر می‌شود.
این موجود یک خلبان فوق تخصص است که همراه با گروه خودش راهی یک سری سفرهای فضایی مکاشفه‌وار می‌شود.

در جریان هر یک از این سفرهای فضایی در کهکشان‌های دوردست، این گروه با ماجراجویی‌های شگفت‌انگیزی روبرو می‌شوند.داستان وولترون یک مانگای ژاپنی است که در خود کشور ژاپن، به صورت یک سریال دنباله‌دار بسیار موفق تهیه و تولید شده است.

این انیمه تلویزیونی را شرکت فیلمسازی قدیمی و معتبر ژاپنی تویی انیمیشن تهیه و تولید کرده است.شبکه جنجالی نتفلیکس هم تاکنون یک سریال هشت اپیزودی براساس داستان و ماجراهای این مانگای ژاپنی تولید و پخش کرده است.

نسخه زنده وولترون با بازی کاویل را شبکه آمازون با همکاری کمپانی مترو گلدوین مه یر (ام جی ام) تهیه می‌کند.برای کارگردانی این نسخه از راوسون مارشال توربر دعوت به همکاری شده است. فیلمنامه فیلم را او با همکاری الن شانمن می‌نویسد.

تورنر اخیرا اکشن ماجراجویانه «هشدار قرمز» را با بازی گال گادوت، رایان رینولدز و دواین جانسن برای شبکه نتفلیکس کارگردانی کرده است و قرار است قسمت دوم آن هم ساخته شود.فعلا هیچ اطلاعی در رابطه با کم و کیف و چند و چون وولترون شبکه آمازون در دست نیست و مدیران این شرکت درباره آن سکوت کرده‌اند.

نقش مقابل کاویل در وولترون زنده را دانیل کوئین تویه بازی می‌کند که از بازیگران تازه وارد به عالم سینما به حساب می‌آید.هنری کاویل که به تازگی نقشی کوتاه به عنوان بازیگر مهمان در «ددپول و وولورین» بازی کرد، بیشتر به‌خاطر ایفای نقش مرد پرنده‌ای در فرانچایز «سوپرمن» شهرت دارد.
سال گذشته «آرگیل» او نتوانست موفقیت چندانی در بین تماشاگران سینما کسب کند و مشخص نیست قسمت‌های بعدی آن تولید خواهد شد یا نه.این بازیگر قرار است در نسخه دوباره‌سازی شده «کوه نشین/ هایلندر» هم بازی کند.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها