به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۲۲ - ۱۴:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۲۲ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۴۹۵۶۴۳

بانوان طلاهای خود را به مردم لبنان هدیه دادند

بانوان طلاهای خود را به مردم لبنان هدیه دادند
گروه سیاسی: آئین همدلی طلایی با اهدای طلا و سکه و پول جهت کمک به مردم لبنان و حزب الله، در فاطمیه بزرگ تهران برگزار شد.
در این مراسم زنان و دختران زیورآلات خود از النگو تا دستبند و گوشواره را به مردم لبنان هدیه کردند. رهبر معظم انقلاب کمک به مردم لبنان را واجب عینی دانستند جنوب لبنان بیش از یک ماه است زیر بمباران وحشیانه جنگنده‌ها و موشک‌های رژیم صهیونیستی قرار دارد. حزب الله اعلام کرده است در دفاع از مردم مظلوم غزه اجازه بازگشت شهرک نشینان به شمال اراضی اشغالی را نخواهد داد.
«حسین یکتا» رئیس جمعیت امام‌رضایی‌ها در این مراسم اظهار داشت: این کار زنان که امروز آمده‌اند تا طلا‌های خود را تقدیم حزب‌الله لبنان و مردم لبنان بکنند، لبیک به کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی است که فرمودند فرض واجب است.هرکاری که امروز ما در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی انجام دهیم، تیری به قلب دشمن است و رزمندگان را سرحال می‌کند.
وی افزود: چیزی که امروز داریم در اینجا می‌بینیم، تجلی یک حماسه، همدلی، هم‌نفسی است و ما باور داریم که حزب‌الله لبنان امروز به‌نمایندگی از جبهه حق در خط مقدم قرار دارد. اینجا ستاد پشتیبانی جبهه و جنگ است و به قدرت، قوت و روحیه رزمندگان کمک می‌کند.
رئیس جمعیت امام رضایی‌ها ادامه داد: از آنجایی که اینها برای خدا دارند کار می‌کنند و کارشان برکت دارد، بسیار تأثیرگذار است و می‌تواند کمک کند.

 
برچسب ها: لبنان
** ارسال نظر برای اين مطلب در تاريخ ۱۴۰۳-۰۷-۲۹ ۱۳:۱۹ بسته می شود. **
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها