به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۲۲ - ۲۲:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۲۲ ساعت ۱۸:۲۲
کد مطلب : ۴۹۵۷۰۵

هیاهوی رسانه‌ای علیه باشگاه فولاد خوزستان

هیاهوی رسانه‌ای علیه باشگاه فولاد خوزستان
گروه ورزشی: در پی ایجاد هیاهو و جوسازی علیه باشگاه فولاد خوزستان به خاطر انتشار یک پُست اینستاگرامی در تمجید از دروازه‌بان ازبکستانی خود، مدیر رسانه فولاد توضیحاتی ارائه کرد.
 معمولا باشگاه‌های فوتبال در بازی‌های ملی با انتشار طرح‌های گرافیکی از بازیکنان ملی پوششان تجلیل می‌کنند، در آغاز فیفا دی چند باشگاه‌ ایرانی با این کار به بازیکنان ملی پوش خود روحیه دادند. در این بین اما حضور یوسوپوف، دروازه‌بان فولاد در تیم ازبکستان و پوستری که رسانه فولاد از آن منتشر کرد، حاشیه‌هایی به دنبال داشت. در همین حال محمد رضائی، مدیر رسانه فولاد گفت: «پس از پایان بازی ایران و ازبکستان به انتشار یک پوستر اولین بازی ملی را به علی نعمتی را تبریک گفتیم. پس از آن با توجه به حضور یکی دیگر از بازیکنان فولاد در زمین مسابقه یک پست هم برای یوسوپوف به اشتراک گذاشتم. متاسفانه در اشتباهی سهوی در توضیح این پست از کلمه «درخشش» پیش از عقاب فولادی استفاده شد که اصلا انتخاب درستی نبود و بابت آن عذرخواهی می‌کنم.» رضائی افزود: «تنها هدفم از انتشار این پست روحیه دادن به هر دو بازیکنانمان بود و به محض اینکه متوجه اشتباهم شدم، سریعاً اقدام به حذف آن کلمه و پست کردم.» مدیر رسانه فولاد همچنین افزود: «به عنوان یک ایرانی برای تیم ملی کشورم و تک تک اعضای آن آرزوی موفقیت دارم و به دلیل بروز این اشتباه از دوستانم در تیم ملی، فدراسیون فوتبال و همچنین آقای نصیرزاده مدیرعامل، اعضای محترم هیئت مدیره و هواداران عزیز فولاد عذرخواهی می‌کنم.»

گفتنی اینکه، رسانه باشگاه فولاد خوزستان صبح روز پس از مسابقه تیم ملی ایران مقابل ازبکستان در مرحله مقدماتی جام جهانی، پوستری برای تمجید از اتکیر یوسوپوف منتشر کرد و به درخشش این گلر برابر شاگردان امیر قلعه‌نویی اشاره داشت که حالا مدیران این باشگاه را با دردسر مواجه نموده است و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل و همچنین مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد خوزستان باید در این کمیته حضور یافته و توضیحاتی ارائه بدهند! باشگاه فولاد خوزستان البته این پوستر و پیام حاشیه‌ساز را از صفحه رسمی خود در شبکه‌های اجتماعی حذف کرده ولی کمیته اخلاق از این باشگاه توضیح خواسته است!
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها