به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۲۳ - ۱۸:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۲۳ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب : ۴۹۵۸۹۲

جوکوویچ: سال بدی بود ولی جبران می‌کنم

جوکوویچ: سال بدی بود ولی جبران می‌کنم
گروه ورزشی: جوکر ۲۰۲۴ را یکی از بدترین سال‌های دوران حرفه‌ای‌اش دانست.به گزارش ایسنا، نواک جوکوویچ در فینال مسترز ۱۰۰۰ امتیازی شانگهای برابر یانیک سینر دو بر صفر شکست خورد تا در سال ۲۰۲۴ ناکامی دیگری برایش رقم بخورد. تنها دستاورد جوکوویچ در این سال قهرمانی در رقابت‌های تنیس بازی‌های المپیک بود و در گرنداسلم‌ها درخششی نداشت تا آنجا که یانیک سینر و کارلوس آلکاراس قهرمانی در چهار گرنداسلم ۲۰۲۴ را میان خود قسمت کردند.
 
تنیسور صربستانی در ارزیابی‌ عملکردش در سال جاری میلادی گفت: از نظر نتیجه یکی از ناموفق‌ترین سال‌ها برای من رقم خورد. باید این شکست و ناکامی را قبول و تلاش کنم سال آینده بهتر ظاهر شوم و بتوانم به قهرمانی برسم.«نوله» امسال در المپیک پاریس قهرمان شد و به فینال ویمبلدون رسید که برایش مهم‌ترین رخدادهای سال بودند. او چنانچه در شانگهای قهرمان می‌شد، پس از جیمی کانرز و روجر فدرر سومین تنیسوری می‌شد که ۱۰۰ قهرمانی در تورنمنت‌های ATP را به دست می‌آورد.

جوکر در بخش بعدی درباره رسیدن به رکورد ۱۰۰ قهرمانی در تورنمنت‌های ATP گفت: آن روز خواهد رسید. من از مدال طلای المپیک راضی‌ام و هدف اصلی امسال این بود. در آینده تلاش می‌کنم قهرمانی‌های دیگری را به دست بیاورم و به این رکورد نیز برسم. سال آینده حضور پررنگی در تورنمنت‌های مختلف خواهم داشت.جوکوویچ ۳۷ساله موفق به کسب ۲۴ عنوان قهرمانی در رقابت‌های گرنداسلم تنیس شده است که بالاتر از هر تنیسور دیگری در تاریخ است. او همچنین در رده چهارم رده‌بندی برترین تنیسورهای جهان قرار دارد.

تازه‌ترین رده‌بندی برترین تنیسورهای جهان
۱- یانیک سینر
۲- کارلوس آلکاراس
۳- الکساندر زورف
۴- نواک جوکوویچ
۵- دانیل مدودف
۶- آندری روبلف
۷- تیلور فریتز
۸- هوربرت هورکاژ
۹- کسپر رود
۱۰- گریگور دیمیتروف
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها