به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۲۵ - ۱۷:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۲۴ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب : ۴۹۵۹۷۸

کیت هادسن نقش مقابل هیو جکمن در «ترانه سونگ بلو»

کیت هادسن نقش مقابل هیو جکمن در «ترانه سونگ بلو»
گروه فرهنگی: هیو جکمن مرد گرگ‌نمای اکشن‌های ابرقهرمانانه، در یک درام موزیکال تازه با نام «ترانه سونگ بلو» جلوی دوربین می‌رود.به گزارش  صبا، این فیلم با نام «ترانه سونگ بلو» وارد مرحله تولید خواهد شد.
 
کیت هادسن در این کمدی درام موزیکال نقش مقابل هیو جکمن را بازی می کند و کریگ برور کارگردان آن است.شرکت مستقل فیلمسازی فوکوس پیکچرز تهیه کننده فیلم است که امید زیادی به موفقیتهای اسکاری آن در سال آینده میلادی دارد.

داستان ترانه سونگ بلو درباره یکی از گروه‌های موسیقی معروف دهه هفتاد میلادی است و جکمن و هادسن نقش زن و شوهر را در آن بازی می‌کنند.این زوج هنری کسانی بودند که شکل‌دهنده اصلی این گروه موسیقی بودند. فیلمنامه اقتباسی فیلم با نگاهی به مستند سال ۲۰۰۸ گرگ کوهس نوشته شده است.

این فیلمنامه دنبال‌کننده داستان واقعی مایک و کلر ساردینا اهل میلواکی است که در کار موسیقی بودند و با اجرای چند قطعه درخشان و دریاد ماندنی توانستند به صورت چهره های افسانه ای محلی درآیند.نام فیلم برگرفته از نام یکی از ترانه‌های این گروه است که در سال ۱۹۷۲ سروصدای بسیار زیادی به پا کرد و تبدیل به یکی از پرطرفدارترین آهنگ‌های روز شد.

کلید فیلمبرداری ترانه سونگ بلو همین روزها زده می شود تا برای نمایش عمومی در بهار سال جدید میلادی آماده شود.هیو جکمن قبل از این در نسخه موزیکال «بینوایان» بازی کرد که موفقیت زیادی برایش به همراه داشت.

از او مدتی قبل «ددپول و وولورین» به روی پرده سینماهای جهان رفت که با فروش کلان خود، تبدیل به یکی از بلاک باسترهای فصل تابستان شد.این بازیگر استرالیایی تبار در سال دو هزار با بازی در اکشن کمیک استریپی «مردان ایکس» و ایفای نقش کاراکتر وولورین/ مرد گرگ نما به شهرت بالایی دست پیدا کرد.

کیت هادسن هم امسال اولین آلبوم موسیقی خود را به بازار داد و ظاهرا قرار است حرفه خوانندگی را به صورت جدی دنبال کند.این بازیگر دو ده قبل در درام موزیکال «تقریبا مشهور» بازی کرد که با نقدهای مثبت منتقدان همراه بود.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها