به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۲۵ - ۱۴:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۲۵ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۴۹۶۲۱۹

فولاد با نصیرزاده و یحیی در مسیر قهرمانی

گروه ورزشی: فولاد در این فصل با برنامه‌ای صحیح به ورژن اصلی‌اش و آنچه از آن انتظار می‌رود نزدیک شده و طبق ارقام، یکی از بهترین شروع‌های خود را تجربه می‌کند.
فولاد با نصیرزاده و یحیی در مسیر قهرمانی
فولادی‌ها پس از یک فصل کابوس وار، دست به تغییرات زیادی در این باشگاه و تیم اصلی خود زدند و با این استراتژی تا هفته هفتم موفق شدند با ۱۴ امتیاز در رده چهارم جدول بایستند. شاگردان گل محمدی در این فصل کم گل می‌خورند و خوب گل می‌زنند. فولاد که تا پایان هفتمین مسابقه‌ فصل گذشته تنها ۳ گل به‌ ثمر رسانده بودند و در مقابل ۱۲ بار دروازه‌شان باز شده بود، حالا ۴ گل خورده و در مقابل ۶ گل زده است.
 یحیی با کوله‌باری از افتخار و داشتن کادرفنی قوی هفته به هفته برای این تیم برنامه‌ریزی کرده و با استفاده از بازیکنان جوان و با انگیزه در کنار باتجربه‌های فولاد کار را به خوبی درآورده است؛ یکی از دلایل دیگر موفقیت فولاد را باید در پیش فصل این تیم جست و جو کرد؛ آن‌ها با برنامه ریزی و حمایت خوب مدیران باشگاه زود استارت زدند و اردوهای با کیفیتی را در داخل و خارج از کشور پشت سر گذاشتند و از همه مهمتر نیز در بازی‌های تدارکاتی خوبی محک خوردند.

البته فولاد برای ساخت دوباره این تیم مسیری دشوار را پشت سر گذاشته است؛ هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه در یکی از طولانی‌ترین و پر چالش‌ترین مذاکرات فوتبالی موفق شد با ۵ خارجی باقی مانده از فصل گذشته به صورت توافقی فسخ کند و با حذف مهره‌هایی که یحیی به آن‌ها اعتقاد نداشت، یاران تازه نفس و با انگیزه‌ای را برای او جذب کند و فضای مناسبی برای پیاده کردن برنامه‌های کادر فنی فولاد آماده کند.

فولادی‌ها اکنون توانسته‌اند با ۱۴ امتیاز در رده چهارم جدول قرار بگیرند؛‌ آنها از این حیث با لیگ چهارم که جام قهرمانی را بالای سر بردند، برابری می‌کنند و تنها یک امتیاز از بهترین شروع فولاد در لیگ سیزدهم که آن فصل هم با قهرمانی همراه بود، فاصله دارند.

با مروری بر گذشته این تیم مشخص می‌شود که حضور مدیران عامل بومی برای این تیم جنوبی آمد داشته است. پس از دو قهرمانی در زمان رضائیان و دهکردی، اینک فولاد با حضور نصیرزاده که شناخت کاملی از قوانین روز و زیر و بم فوتبال دارد و با چیدمان خوب نفرات، خوزستانی ‌ها را به آینده امیدوار کرده است.

با این اوصاف فولاد اگر روند رو به رشد را ادامه دهد و از حاشیه‌ها دوری کند، اصلا بعید نیست که در پایان لیگ جشن قهرمانی را در دیار کارون بگیرد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها