به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۲۵ - ۱۴:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۲۵ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۴۹۶۲۳۰

لقب رسانه‌های عربی‌برای دروازه‌بان پرسپولیس

لقب رسانه‌های عربی‌برای دروازه‌بان پرسپولیس
گروه ورزشی: درخشش الکسیس گندوز در تیم ملی الجزایر، منجر به تعریف و تمجید رسانه العین از عملکرد دروازه‌بان پرسپولیس شد.به گزارش ورزش سه؛ تیم ملی الجزایر در حضور کامل الکسیس گندوز، دروازه‌بان این فصل پرسپولیس، در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آفریقا موفق با کسب دو برد ۵-۱ و ۱-۰ مقابل توگو به کار خود پایان داد. نکته جالب اینکه الکسیس گندوز در این دو بازی برای اولین بار بعد از دو سال در ترکیب اصلی تیم ملی کشورش به میدان رفت و حالا با عملکرد درخشان خود تحسین یکی از رسانه‌های عرب زبان پربازدید یعنی العین را به خود واداشته است.
 
رسانه العین در واکنش به درخشش گندوز، او را اختاپوس جدید الجزایر معرفی کرد و در موردش نوشت: "این دروازه‌بان ۲۸ ساله فوتبالش را از تیم جوانان سنت اتین آغاز کرد، اما به دلیل رقابت شدید نتوانست حضور خود را در تیم اصلی تجربه کند.در فصول ۲۰۱۹-۲۰۱۸ و ۲۰۲۰-۲۰۱۹ به باشگاه پائو در لیگ دسته دوم فرانسه قرض داده شد و در ۵۷ بازی برای این تیم و ۶۰ گل دریافت و همچنین ۲۱ کلین شیت را به نام خود ثبت کرد.
 
گندوز در لیگ الجزایر، دوران درخشانی با آلگر و سپس سی آر بلویزداد داشت و ماحصل آن انجام ۷۰ بازی، دریافت ۴۳ گل و ثبت ۳۸ کلین شیت بود.این درخشش در‌های تیم ملی الجزایر را برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آفریقا ۲۰۲۳ که بدون حضور لژیونر‌ها برگزار شد را برای گندوز باز کرد. گندوز در آن رقابت‌ها ۵ بازی انجام داد و در همه بازی‌ها موفق به ثبت کلین شیت شد.

گندوز در ابتدای فصل جاری با قراردادی رسما راهی پرسپولیس و لیگ برتر ایران شد تا فرصت درخشش در مسابقات لیگ نخبگان را با پیراهن این تیم به‌دست بیاورد.او حالا بهترین استفاده را از غیبت آنتونی ماندریا و الکساندر اوکیجا برای جلب اعتماد مربی سوئیسی الجزایر، ولادیمیر پتکوویچ در تعطیلات بین‌المللی برد و به نظر می‌رسد همچنان گزینه اول حراست از دروازه الجزایر باشد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها