به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۲۸ - ۱۴:۵۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۲۸ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۴۹۶۵۷۸

زندگی عجیب قهرمان وزنه‌برداری المپیک

زندگی عجیب قهرمان وزنه‌برداری المپیک
گروه ورزشی: قهرمان وزنه‌برداری المپیک ۲۰۲۴ پاریس به اندازه یک خانواده پنج نفره غذا می‌خورد و هشت ساعت در روز تمرین می‌کند.به گزارش ایسنا،کارلوس ناسار ۲۰ ساله پدیده جدید وزنه‌برداری جهان است. این وزنه‌بردار بلغارستانی در دسته ۸۹ کیلوگرم المپیک ۲۰۲۴ پاریس توانست با ثبت رکورد ۴۰۴ کیلوگرم مدال طلا بگیرد و رکورد جهان و المپیک را هم به نام خود ثبت کند. این ورزشکار با حضور در یک برنامه تلویزیونی در کشورش از رژیم غذایی و فعالیت روزانه‌اش صحبت کرد. ناسار برای رسیدن به موفقیت هشت ساعت در روز تمرین می‌کند. وعده‌های غذایی او هم به اندازه یک خانواده پنج نفره است.
 
ناسار گفت: من هفت صبح از خواب بیدار می‌شوم و تا ساعت هشت و نیم در باشگاه هستم.او سپس در مورد صبحانه خود بیان کرد: صبحانه من شامل ۱۰ عدد گوشت قلقلی (۷۰۰ کالری)، ۱۰ تخم مرغ (۷۰۰ کالری)، شیر با جو دو سرپرک (۵۰۰ کالری) است. جو دوسرپرک باعث می‌شود کربوهیدرات لازم برای مصرف روزانه را به دست بیاورم همچنین یک فنجان قهوه نیز می‌نوشم.
 
ناسار در مورد ناهار و شام خود نیز گفت: نهار و شام یکسان است؛ گوشت گوساله قلقلی باید باشد. سالاد سبزی با دو تخم مرغ آب‌پز شده، ماهی سالمون در کنار اسپاگتی یا برنج با گوشت چرخ شده. وعده غذایی من حداقل ۵ هزار کالری در روز دارد. یک آشپز اختصاصی دارم که به منظور حفظ ارزش‌های غذایی‌ام استخدام شده است.

قهرمان المپیک پاریس در مورد ساعت خواب خود نیز گفت: دوازده ساعت در روز می‌خوابم که شامل خواب دو ساعته در میان روز و ۱۰ ساعت خواب شبانه‌روزی است. همچنین روزی هشت ساعت تمرین می‌کنم که به چند بخش مختلف در روز تقسیم می‌شود و باقی زمان هم که زیاد نیست صرف امور دیگر می‌کنم. برای من مهم نیست که وقت کمی برای کار‌های دیگر دارم، چون تمرینات من پایان ندارند. آرزوی من این است که در المپیک لس‌آنجلس هم قهرمان شوم و چرا برای گرفتن طلا‌های سوم و چهارم المپیک هم تلاش نکنم؟

ناسار در مورد شرایط کتف خود گفت: شرایطم عالی است. کتفم کمی درد دارد که بعد از قهرمانی جهان آن را عمل خواهم کرد. فکر می‌کنم کارم را خوب انجام دهم. هر وزنه‌ای که بخواهم را می‌توانم در قهرمانی جهان بلند کنم. این تنها کاری است که می‌توانم انجام دهم
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها