به روز شده در ۱۴۰۳/۰۸/۰۴ - ۱۷:۵۴
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۸/۰۴ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۴۹۷۶۵۰

امام جمعه کازرون ترور شد

امام جمعه کازرون ترور شد
گروه سیاسی: امروز بعد از نماز جمعه به جان امام جمعه کازرون سوءقصد و ترور شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،یک منبع آگاه گفت: حجت الاسلام صباحی امام جمعه کازرون ظهر امروز پس از ترور یک فرد مسلح به بیمارستان منتقل شد.وی ادمه داد: در این سوء قصد امام جمعه کازرون مجروح و به بیمارستان انتقال پیدا کرده و اکنون در اتاق عمل است؛ و حال وی وخیم اعلام شده است. همچنین ضارب پس از تیراندازی خودزنی کرده و فوت شده است.

اخبار تکمیلی:
ساعتی پس از انتشار این خبر، فرماندار کازرون از جان باختن امام جمعه این شهر در پی تیراندازی به او بعد از مراسم نماز جمعه امروز خبر داد.
همچنین بعضی از منابع خبری اعلام کردند ضارب، یک جانباز بوده که به دلیل عملی نشدن مطالباتش اقدام به ترور امام جمعه کرده است و خودش هم در پی خودزنی، جان باخته است.
 
** ارسال نظر برای اين مطلب در تاريخ ۱۴۰۳-۰۸-۱۱ ۱۴:۰۹ بسته می شود. **
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۴۰۳/۰۸/۰۴ ۱۴:۴۵
عکس ضارب را منتشر کنید (443767)
Marya
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۸/۰۴ ۱۵:۵۰
مشکل از درون سیستم و نظام است آنها خودشان بیش از هرکسی در این دنیا به آموزش های رشد و توسعه ی درون سیستمی و درون فردی و هدایت نیاز دارند !!!
آنها دغدغه ی مردم را دارند !!! آنها با کارهایشان اعمالشان تصمیماتشلن آدم هایشان امیدها انگیزه های مردم رو از بین نبرند برای مردم مشگل درست نکنند مردم مشکلی براشون پیش نمیاد !!!! آنها مردم را سکته ی مغزی و قلبی ندهند مردم نمی میرند !!!!!! به خودی خود مشکلی برایشان پیش نمی آید !!!!!
آنها آنقدر در حل مشکلات مردم درمانده و ناتوانند و آنقدر به مردم آسیب زده (443772)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها