به روز شده در ۱۴۰۳/۰۸/۰۵ - ۱۹:۱۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۸/۰۵ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب : ۴۹۷۸۳۷

شهادت ۱۰ نیروی مرزبانی در حمله مسلحانه

شهادت ۱۰ نیروی مرزبانی در حمله مسلحانه
گروه سیاسی: در حملهٔ مسلحانه به واحدهای گشت انتظامی پلیس در گوهرکوه شهرستان تفتانِ استان سیستان‌ و بلوچستان ، ۱۰ نیروی مرزبانی  شامل  سربازان و نیروهای کادر فراجا به شهادت رسیدند.
 صفحه وزارت کشور در پیام رسان ایکس نوشت: در پی شهادت ۱۰ نفر از نیروهای مرزبانی در محور مواصلاتی گوهرکوه شهرستان تفتان، ‎وزیر کشور تیمی متشکل از فرماندهان انتظامی و مقامات وزارت کشور را سریعاً مأمور بررسی ابعاد این حادثه کرد.
به‌نوشتهٔ خبرگزاری تسنیم،  حمله به «دو واحد گشت انتظامی در مسیر برگشت به پاسگاه انتظامی» رخ داده است. همچنین مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی کشور درباره حمله ناجوانمردانه به عواملِ دو واحدِ گشت انتظامی در تفتان اطلاعیه‌ای صادر کرد.
 در اطلاعیه پلیس آمده است: « در پیِ تماس های تلفنیِ مردمی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰، دو واحد گشت انتظامی برای ارائه خدمت به شهروندان در محل‌هایِ مورد نظر حاضر می شوند.
این دو واحد، در مسیر برگشت به پاسگاه انتظامی، در کمین جنایتکارانِ تروریست قرارگرفته و طیِ این درگیری ۱۰ نفر از کارکنان انتظامی و سربازان وظیفه پاسگاه انتظامی گوهرکوه شهرستان تفتان را به شهادت رساندند.»  در پی این حادثه تروریستی وزیر کشور سریعا هیئتی را مامور بررسی ابعاد این حادثه کرد و دستور داد در اسرع وقت با حضور در منطقه جزئیات این حادثه را بررسی و گزارش کنند.

 
برچسب ها: گشت انتظامی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها