به روز شده در ۱۴۰۳/۰۸/۰۵ - ۲۳:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۸/۰۵ ساعت ۲۳:۲۰
کد مطلب : ۴۹۷۹۲۶

عارف: پاسخ تجاوز را خواهیم داد

عارف: پاسخ تجاوز را خواهیم داد
گروه سیاسی: معاون اول رئیس‌جمهور  با حضور در دفتر حزب‌الله و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در تهران ضمن تسلیت شهادت شهید یحیی سنوار و سید هاشم صفی الدین، به مقام والای این مجاهدان و شهیدان مقاومت ادای احترام کرد.
به گزارش ایسنا، محمدرضا عارف با حضور در دفتر حماس در تهران و تسلیت شهادت شهید یحیی سنوار، با تاکید براینکه آزادی قدس شریف راهبرد اصلی جمهوری اسلامی ایران است، تاکید کرد: عملیات‌های جبهه مقاومت در غزه و حزب الله در لبنان پس از شهادت رهبران جبهه مقاومت مصمم تر، منسجم‌تر و بانشاط‌تر از گذشته علیه دشمن صهیونی ادامه دارد.
وی با بیان اینکه مسیر حق و درست مردم فلسطین و جنبش‌های مقاومت قطعا با پیروزی همراه خواهد بود، تصریح کرد: دل‌های مردم ایران همواره با مردم و آرمان‌های فلسطین است.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به روحیه آزادمنشانه و با عزت شهید یحیی سنوار گفت: در روحیه و اراده این فرمانده و شخصیت مجاهد و بزرگ چه در دوران اسارت و پس از آزادی از بند رژیم صهیونسیتی ذره‌ای خلل وارد نشد و همواره تا آخرین لحظه پای آرمان‌های مردم فلسطین ایستادگی کرد و به شهادت رسید.
عارف همچنین در ادامه در دفتر حزب الله در تهران حضور یافت و در دیدار با نماینده حزب الله در تهران با تسلیت شهادت سید هاشم صفی الدین با اشاره به اینکه جبهه مقاومت دربرابر خوی وحشیانه و تجاوزکارانه رژیم غاصب صهیونیستی به خوبی درخشیده است، تاکید کرد: با شهادت رهبران بزرگ همچون سید حسن نصرالله، سید هاشم صفی الدین، اسماعیل هنیه و یحیی سنوار، نهضت مقاومت مصمم‌تر از گذشته به راه خود ادامه داده است و با توجه به وعده الهی و آیات قرآن کریم قطعا باطل نابودشدنی است و خون پاک این عزیزان به نسل‌های آینده انگیزه می‌دهد.
همچنین عارف در حاشیه این دیدار‌ها در جمع خبرنگاران با قدردانی از حضور معنی دار مجاهدین فلسطینی و لبنانی در مقابل رژیم آدم کش، کودک کش، غاصب و ظالم صهیونیستی گفت: هیچ واژه‌ای در شان و دربرابر جنایات این رژیم مجعول نمیشناسیم و این جنایات با پشتیبانی استکبار جهانی انجام می‌شود.
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به همراهی مردم در کنار نهضت فلسطین و مقاومت مردم غزه و لبنان علیرغم فشار‌ها و هزینه‌های معنوی در طول یک سال گذشته، افزود: مجاهدان مقاومت بدلیل حق بودن مصمم‌تر در مقابله با این رژیم غاصب هستند که ۷۵ سال است سرزمین مردم مظلوم فلسطین را اشغال کرده است و مدعی است که صاحبان اصلی نباید در فلسطین زندگی کنند و این نگاه باطل نابودشدنی و آزادی قدس در آینده نزدیک اتفاق خواهد افتاد.
عارف در پاسخ به سوالی درباره تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک ایران تاکید کرد: پس از این حمله متجاوزانه شهر‌های کشور آرام‌تر و حضور مردم در خیابان‌ها نسبت روز‌های گذشته پررنگ‌تر بود و این نشان می‌دهد مسیری که مردم انتخاب کردند، درست و مناسب است.
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه تجاوز با هر معیار و شاخصی محکوم است و متجاوز باید منتظر پاسخ باشد، تصریح کرد: متناسب با شیطنت متجاوز در زمان و شرایط مقتضی پاسخ خواهیم داد و این حرکت مذبوحانه علیرغم همه شعار‌هایی که میدادند و ضرب العجل تعیین می‌کردند برای رفع تکلیف انجام شد.
برچسب ها: محمدرضا عارف
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها